השלבים במיקור חוץ בחו"ל

בימינו, חברות ישראליות רבות מעוניינות להרחיב את שירותיהן אל מעבר גבולותיה של מדינת ישראל הקטנה, ובצע עסקים עם מדינות אחרות ברחבי העולם – כאשר אחת המדינות המובילות בעניין זה היא ארצות הברית. אחת הדרכים להרחיב את העסק לחו"ל היא להשתמש בשירותי מיקור חוץ. כיצד תוכלו לבצע מיקור חוץ בחו"ל, בצורה המוצלחת והיעילה ביותר?

 

קצת על מיקור חוץ

מיקור החוץ היא שיטת ניהול והעסקה, שמאפשרת לחברה להתמקד אך ורק בליבת הפעילות העסקית שלה – ולהוציא את שאר הפעילויות (שנדרשות כחלק מהעיסוק של החברה, אך עדיין מהוות פעילויות יותר שוליות) אל חברה חיצונית.

החברה החיצונית לוקחת על עצמה את נושאי גיוס העובדים וההשמה שלהם, דאגה לרווחתם ולכך שכל זכויותיהם יישמרו, הוצאת משכורות, פעילויות של שיווק ופרסום ועוד. כאמור, מודל זה של העסקה מאפשר לחברה לפנות את מיטב זמנה ומרצה לעיסוק בליבת העבודה, וכך מתייעל הליך העבודה.

 

מה צריך לעשות על מנת לבצע מיקור חוץ בחו"ל?

הדבר העיקרי שנדרש מחברה שמעוניינת להתנהל במודל של מיקור חוץ, היא לאתר חברה מקצועית ואמינה שמעניקה שירותי מיקור חוץ, ולשכור את שירותיה.

זה אמנם נשמע די פשוט, אבל זו משימה שאין להקל בה ראש – שכן החברה החיצונית תהיה אמונה על התפעול של כל העסק, ואף ייתכן שתהיה חשופה לחלק מהסודות המסחריים ודרכי הפעולה של החברה ששוכרת את שירותיה. לפיכך, יש לוודא את אמינותה ואת התאמתה לצרכים ולרצונות שלכם.

אחד היתרונות במיקור חוץ הוא האפשרות לשכור עובדים מכל רחבי העולם, שיעבדו בשבילכם גם מרחוק. עם זאת, יתרון זה מהווה גם אתגר, שכן החברה החיצונית נדרשת להבין בדיני העבודה של המדינה שממנה מגיע העובד, ולדאוג לעמוד בכל התנאים שחלים באותה המדינה. גם מסיבה זו, תצטרכו לוודא שהחברה שאותה בחרתם היא מקצועית ומיומנת מספיק, ובקיאה בכל הדינים הרלוונטיים במדינת היעד שלכם.

 

תנו לחברת אדקו לבצע עבורכם את מיקור החוץ האיכותי ביותר

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה שתבצע עבורכם את שירותי מיקור החוץ – חברת אדקו תוכל להציע לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים. החברה פעולת כבר שנים רבות, ומעניקה שירותים ב- 66 מדינות בכל רחבי העולם.

לחברת אדקו יש ניסיון רב במיקור חוץ בארה"ב, והיכרות מעמיקה עם כל דיני העבודה והשווקים השונים במדינה (ובעוד מדינות רבות ברחבי העולם). כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מעסיקים את שירותיה של חברה מקצועית ומיומנת, בעלת מוניטין ואמינות רבה.

חברת אדקו תנהל את הפרויקט שלכם במסירות ומקצועיות, כך שתוכלו להנות משקט נפשי ולדאוג אך ורק לתוצר הסופי שאליו אתם מנסים להגיע. בנוסף לשירותי מיקור חוץ, חברת אדקו תוכל להציע גם שירותי פיירול, שירותי העסקה, שירותי השמה וגיוס בארץ וברחבי העולם, ייעוץ פיננסי ועוד.

מיקור חוץ בחו"ל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מקצועות לעתיד- המבוקשים בשוק העבודה !

אנשים אוהבים ללמוד מקצועות פרקטיים- מקצועות לעתיד אתם יוכלו לעשות מסלול מקצועי בחיים, להתקדם. להרוויח מספיק כדי ליצור לעצמם איכות חיים ולהמשיך לשאוף.   הבעיה היא שהיום יש כל כך

תשלום ארנונה
נדל"ן
כמה מס משלמים בארה"ב על קניית נכס להשקעה?

מהשקעות נדל"ן ניתן להפיק רווחים משמעותיים, אך חשוב להבין את חבות המס הכרוכה ברכישת נכסים להשקעה בארה"ב. במאמר זה נסקור את הנושא לעומק – החל מסוגי המיסים ועד אסטרטגיות לחיסכון

ביטוח
ביטוחים
הכל על ביטוח ועד הבית

ביטוח ועד בית הוא ביטוח שיש מי שיטען שלא צריך אותו ואם אתם מאלו שטוענים כך, כדאי שתכירו את החוק. מבחינה חוקית, כאשר אדם נפגע במהלך שהותו בבניין מגורים משותף,

פותחים עסק? הנה כמה דברים שאסור לשכוח!
עסקים
פותחים עסק? הנה כמה דברים שאסור לשכוח!

קודם כל, מזל טוב! לפתוח עסק לראשנה זה תהליך מאוד מרגש, הדורש השקעה רבה. אבל האם באמת סגרתם את כל הפינות? אספנו במאמר אחד כל מה שאסור לכוח כאשר פותחים