מקצועות לעתיד- המבוקשים בשוק העבודה !

אנשים אוהבים ללמוד מקצועות פרקטיים- מקצועות לעתיד אתם יוכלו לעשות מסלול מקצועי בחיים, להתקדם. להרוויח מספיק כדי ליצור לעצמם איכות חיים ולהמשיך לשאוף.

 

הבעיה היא שהיום יש כל כך הרבה מוסדות ומכללות המציעות קורסים שונים, וגם כאשר הם בתחומים מבוקשים, הם עצמם לא מספיק מקצועיים כדי לספק למסיים אותם הכשרה מספיק נכונה ומקיפה כדי לעסוק במקצוע שלמדו.

בין המקצועות המבוקשים היום בעולם העבודה החדש שעובר בעיקר בעידן הזה שינויים תכופים מהירים הם מקצועות הקשורים לעולם הביטוח, ההשקעות, המשכנתאות והנדל"ן.

כאשר אנשים רוצים לבחור מקצועות לעתיד, הם צריכים לבצע תחקיר מסוים על מקום הלימוד ולהבין האם זהו המקום האידיאלי לעבור בו את קורס ביטוח בחיפה. הדבר הראשון הוא הסילבוס, יש לבחון אותו. את סביבת הלימוד, הקרבה הגיאוגרפית ולקבל חוות דעת אמתיות ממסיימי הקורסים.

דבר חשוב נוסף שיש לבדוק הוא, האם מסיימי הקורס שמעניין אתכם ללמוד אכן עובדים בו בפועל והשתלבו בעולם העבודה. האם יש לו ביקוש בשוק או שמא הם ייאלצו להישאר הם ותעודת סיום הקורס בבית…

 

מקצועות לעתיד- בודקים סילבוס

חדר

 

סילבוס של קורס חייב להיות מקיף ומקצועי אם מדברים על מקצועות לעתיד. יש היום משום מה איזו מגמה של יותר מדי קורסים, חוגים, סדנאות והרצאות בתחומים כמו ביטוח, ייעוץ משכנתאות או השקעות וייזום נדל"ן, אבל האם הם מספיק מקיפים ומעניקים למסיימים אותם את הכלים המקצועיים הדרושים להם כדי לעסוק ולהצטיין בזה.

לימוד כל לימוד צריך להיעשות בצורה מסוימת. גם אם מדובר בקורס של מכללה, הסילבוס חייב לענות על הצרכים בשטח- בפועל. יש יותר מדי קורסים שהם תיאורטיים אבל לא באמת מעניקים למסיימים אותם את ההכשרה להתקדם ולהצטיין בתחום שהם למדו. לכן בחינה של תכני הלימוד ואף השוואתם לקורסים באותה רמה, עשויים לתת לכם מושג על רמת הקורס והסיכוי לעבור קורס מקצועי, מקיף ומעמיק.

 

ייעוץ משכנתאות, השקעות ויזמות נדל"ן וביטוח- בראש מקצועות לעתיד

מקצועות מבוקשים לנשים עוברים תהפוכה במאה ה-21. כדי להבין מהם התחומים שיכולים לתת לכן ולכם שקט כלכלי בעתיד והם מבוקשים ונדרשים בעולם התעסוקה, אתם צריכים לעשות כמה פעולות פשוטות מאוד. אתם יכולים להיכנס לאתרים של מכללות ולהבין מה הם מציעים, ולהבין גם מה ההבדל בין הקורסים השונים ואיפה באמת מלמדים באופן מקצועי.

מלבד זאת, אם אתם מעודכנים במה שקורה בשוק העבודה, אתם בוודאי גולשים באתרים, מודעים לשיח בתחומים מסוימים ומבינים מה מעניין היום בשוק העבודה. מהם המקצועות הכי מבוקשים והולכים על התחום שבאופן אישי מדבר אליכם.

רבים פונים לעסוק בייעוץ משכנתאות שכן מדובר בניהול מו"מ מול בנקים, חיים ועתיד של אנשים. יש אנשים שמעוניינים לעסוק בביטוח שכן היום יש יותר מודעות לצורך בביטוחים לעתיד ויש הפונים ליעוץ ויזמות נדל"ן כי זהו תחום שמעולם לא קפא, והיום הוא בין התחומים הכי חמים בארץ גם מבחינת המשקיעים וגם מבחינת היזמים.

מכללת אורין שפלטר מציעה קורסים ברמה הכי גבוהה היום הקיימת בתחומי ביטוח, ייזום נדל"ן, משכנתאות ועוד, המבוקשים מאוד היום בשוק העבודה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
טיפים פיננסים
מהי החשיבות של תכנון פרישה ולמי זה רלוונטי?

החלום של כולם הוא לצאת סוף סוף לפנסיה אחרי עשרות שנים שוחקות ומתישות בשוק העבודה בישראל. אבל לא רבים יודעים שכדי לחיות בצורה מכובדת ונוחה בעשרות השנים שאחרי הפנסיה בהן

החזרי מס שמגיעים לשכירים ראשית
כללי
החזרי מס שמגיעים לשכירים בגין סיבות שונות

לעבוד בתור שכיר זו החלטה שרבים מאיתנו מקבלים לאורך החיים ובהחלט אפשר להבין מדוע. יש בכך משהו הרבה יותר פשוט ונוח, כי מישהו אחר למעשה דואג לכל העניינים הבירוקרטים. משמעות

החזר פיננסי
מיסים
החזרי מס לאירוע חברה – מה החוק אומר

הפקה של אירועי חברה מכל סוג שהוא, היא חלק בלתי נפרד ממחזור החיים של כל עסק גדול או קטן, במיוחד מפני שכך ניתן לחזק את כל העובדים בעסק ולהביא לידי