סיבות להשתמש במתווך לסגירת עסקת נדל"ן

תהליך רכישת דירה הוא ארוך ומסובך.

עוד לפני הרכישה, ניתקל בשאלות והתלבטויות רבות.

בכל שלב אנו דואגים לעשות את הדבר הנכון, לטעות כמה שפחות ולמזער ככל האפשר הוצאות מיותרות.

דרך פופולרית לפתור בעיות אלה היא להתייעץ עם מתווך דירות.

מהם היתרונות והחסרונות של מתווך ומתי כדי להיעזר בו? כל זאת במאמר שלפניכם.

 

בדיקת איכות

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתיווך. סוכנות הנדל"ן מכירה את מוכר הדירה ושומרת איתו על קשר. בנוסף, הרוכש יכול לקבוע את איכות הנכס מכיוון שסוכן הנדל"ן או המתווך העצמאי ישמרו על המוניטין שלהם ולא יסכן מכירת נכסים בלתי הולמים. בנוסף, מתווכי נדל"ן יכולים לסייע לרוכשים למצוא אנשי מקצוע מתאימים לייעוץ ולסייע בהליכים ביורוקרטיים.


תהליך החיפושים

למרות שנראה שניתן למצוא דירות דרך האינטרנט ושיטות חינמיות אחרות, ישנם עדיין מוכרי דירות רבים שמעדיפים להשתמש בתיווך. מדובר בחוזה בין סוכן הנדל"ן לבעל הנכס הקובע כי רק סוכן הנדל"ן יכול למכור את הנכס בפרק זמן מוגדר. היתרון של בעל הנכס הוא שהוא לא צריך לנהל את תהליך המכירה, וגם לא צריך לבזבז זמן מתח נפשי ומשאבים רבים. בנוסף, סוכני נדל"ן יודעים לאמוד את שווי הדירה האמיתי על בסיס מחירי השוק וכיצד לנהל פרסום ושיווק.

מומלץ גם שהקונה יסתייע בסוכן נדל"ן. תהליך חיפוש הדירות ארוך מאוד, כולל שוטטות בין אתרים, צפייה בדירות רבות שאינן קשורות, וכן הלאה. סוכני נדל"ן עובדים למעננו וחוסכים לנו זמן וכסף. בנוסף, סוכן הנדל"ן תורם מניסיונו ומציג רק דירות מתאימות. המתווך מראה לנו היבטים שונים שלא הערכנו, אך עשויים להתגלות כחשובים (מוסדות חינוך, הכנת מעליות, דמי רשות דיור גבוהים וכו').

 

כיצד לבחור את המתווך המתאים?

לסיכום, נראה כי השימוש במתווך נדל"ן מביא יתרונות עצומים. באופן כללי, סוכני נדל"ן מקצועיים יכולים לחסוך לנו זמן וכסף במחיר נמוך יחסית וכך להרוויח מעסקאות נדל"ן משתלמות. עם זאת, החיסרון הגדול ביותר של נדל"ן עדיין סביר במחיר. במידה ובחרתם להתייעץ במתווך, חשוב שתדעו כיצד למצוא את המתווך המתאים.

חשוב לבדוק את הניסיון והרקע המקצועיים של המתווך המדובר. מומלץ לבחור מתווך שעובד בחברת תיווך מכובדת ולבדוק את המוניטין הספציפי של המתווך ואת העסקאות האחרונות שלו. כמו כן מומלץ לבדוק את כל רשימות העסקאות האחרונות של המתווך. זאת על מנת למצוא התאמה בין סוג העסקה שאנחנו הולכים לבצע לבין העסקאות בהן המתווך מתמחה. בדוק את איכות וסוג הנכסים בהם השתמש ואת היקף העסקאות שהושלמו בעזרתו.

הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מיקום. אחד היתרונות העיקריים שעל מתווך טוב לספק הוא היכרותו עם התחום. חשוב לבחור מתווך שביצע עסקאות רבות בתחום הרלוונטי.

לקבלת ייעוץ ומידע ממגוון המתווכחים המומחים בתחום – פנו אלינו, "המומחים בנדל"ן" בכתובת https://proagents.co.il ונעשה ככל שביכולתנו על מנת שתקבל את השירות הטוב ביותר.

 

 

מפתח ובית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החזר מס
מיסים
עולה חדש? כנראה שמגיע לך החזר מס 

עולים חדשים מוצאים את עצמם לא פעם מסתבכים אל מול עניינים בירוקרטיים שונים שקיימים במדינה שלנו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בדברים הקטנים ביותר, כמו למשל בעובדה שכל עלייה אל