יורם דובובסקי מסביר מילון מונחים ייעוץ עסקי

לאחרונה הגשמתם את החלום ופתחתם עסק? אם כך, בהחלט אפשר להבין מדוע אתם מוכנים ורוצים לעשות כל מה שניתן כדי שהעסק הזה יצליח. עם זאת, כדאי לדעת שלא פעם ללא ייעוץ עסקי מקצועי זה עלול להיות קשה מידי ולכן בהחלט יש טעם לחשוב על קבלת שירות כזה.

למה בעלי עסקים צריכים בכלל ייעוץ עסקי?

ראשית, נבהיר שכאשר מדברים על ייעוץ עסקי ועל יורם דובובסקי המלצה מדברים על הדרך משהו שאומנם ידרוש מכם השקעה של זמן וכסף, אך בעזרת ייעוץ כזה תוכלו להתקדם בצורה מופלאה. שנית, זה לא באמת משנה מזה כמה זמן אתם מנהלים את העסק שלכם, כי מה שבטוח זה שלפעמים אדם שמגיע מבחוץ ורואה את ההתנהלות שלכם, יכול לפקוח את עיניכם ולגרום לכם לשים לב לדברים שעד היום לא ראיתם בכלל. בבואנו לדבר על ייעוץ עסקי אנחנו רואים שישנם מושגים חשובים שכל בעל עסק צריך להכיר כמו: תזרים מזומנים, תכנית עסקית, יעדים וכדומה. עד שלא תכירו את כל המושגים האלה לעומק ועד שלא תשלבו אותם בעסק שלכם, אתם לא באמת יכולים לקרוא לעצמכם אנשי עסקים רציניים.

מורה ותלמידה

האם שווה ללמוד את תחום הייעוץ העסקי והארגוני כמקצוע לחיים?

אם מה שאתם עושים עכשיו זה למעשה לחפש את המקצוע שיוכל להתאים לכם, ברור מדוע אתם חושבים, בין היתר, על לימודי ייעוץ ארגוני. האמת היא שלא מעט אנשים לומדים את התחום הזה בשנים האחרונות ואפשר גם להבין מדוע. אם נבדוק לרגע את הסטטיסטיקה, אנחנו נראה שבשנים האחרונות יש יותר עסקים עצמאיים, בגדלים שונים, בישראל. משמעות הדברים היא שיש יותר דרישה למי שמגיע עם ידע בתחום כמו ייעוץ עסקי או ארגוני, כך שברור למה יש גם מי שירצה ללמוד את הנושאים הללו. במידה וגם אתם מרגישים שייעוץ לארגון או לעסק זה משהו שנועדתם לעשות ואם שם נמצאת השליחות שלכם, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם נרשמים ללימודים כאלה?

ייעוץ עסקי לומדים במקום הכי טוב שקיים

אומנם זה נכון שבסופו של דבר השאלה האם תהיו יועצים עסקיים טובים או לא תלויה בעיקר בכם, אך בנוסף, יש גם משמעות לשאלה איפה למדתם, ממי ומה בדיוק לימדו אתכם. לכן יש טעם לבדוק לאיפה אתם נרשמים, כי בין אם אתם רוצים ללמוד ייעוץ עסקי ובין אם ייעוץ ארגוני זה מה שמושך אתכם, אין כל טעם לבזבז את הזמן שלכם. לכן אנחנו מציעים שתבדקו מי מנהל את המקום שבו אתם לומדים, מה כוללים הלימודים ובעיקר, האם אנשים אחרים שעשו את אותו קורס שמעניין אתכם באמת ממליצים עליו. אין סיבה ללמוד במקום שבו תרגישו שאתם לא מקבלים את הכלים הכי טובים שיש ולכן יש טעם לעשות בירורים מעמיקים לגבי הלימודים לפני שאתם נרשמים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מקרקעין
עריכת דין
באיזה תחומים עוסק עו"ד מקרקעין ?

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בעולם הקרקעות והנדל"ן, ותחת קשת כזו, ישנם תחומים רבים וצרכים בהם הוא נדרש עבור כריתת הסכם, העברת שם ומכירה, וכדומה. עורך דין מקרקעין

מיסים
מיסים
האם אפשר לקבל החזרי מס מהפסדים?

ישנם מקורות רבים שהם מומסים על ידי חברת מס הכנסה. למעשה כל אדם משלם מס על עבודה כעצמאי, קבלת שכר, רווחים מניירות ערך, ריבית על פיקדונות, רווחים מהשקעות בחו״ל, מס

פגישה
טיפים פיננסים
איך לחפש עבודה בצורה הכי מקצועית בלוח דרושים

לוח דרושים הוא המקום הנכון לחפש בו עבודה בימים אלו. אתרי דרושים פותחים את הדלת למגוון רחב מאוד של משרות, המתעדכנות באופן תדיר ומאפשרים לכם לשלוח קורות חיים למעסיקים בקלות.