לפעמים חלומות מתגשמים – שלש אופציות להלוואה לפתיחת עסק

פתיחת עסק חדש יכולה להיות חלום שמתגשם אך יש לעשות זאת בצורה מסודרת ומושכלת על מנת להצליח להתבסס בתחום. קימות מספר פעולות פרוצדורליות שיש לבצע לרבות, רישום כעוסק מורשה במשרדי מע”מ, הודעה לשלטונות מס הכנסה, פתיחת חשבון בנק  עסקי, רישום כעצמאי בביטוח לאומי ועוד. מלבד ההיבטים הפרוצדורליים להקמת עסק נדרש מימון. במאמר זה נתמקד באופציות הנפוצות להשגת הלוואה לעסק החדש.

 

הלוואה להקמת עסק מהבנק

הלוואה מהבנק היא הדרך הנפוצה להקמת עסק חדש. בתהליך קבלת ההלוואה מהבנק, בעל העסק יידרש להציג תוכנית עסקית ברורה ולהשיב על לא מעט שאלות טרם אישור הבקשה. הבנק ירצה לדעת מה הניסיון הניהולי של בעל העסק, מה תחום הפעילות של העסק, לאיזה שוק הוא מכוון ועוד. לבדיקת היתכנות להלוואה בנקאית כנסו לאתר, https://www.naorcredit.co.il.

 

השוואת הצעות בין בנקים שונים

שאלת מפתח הנוגעת להלוואה בנקאית קשורה לגובה ההון העצמי של בעל העסק וממה הוא מורכב. ככל שתספקו מידע רב יותר לבנק כך יגברו הסיכויים שהוא יאשר את ההלוואה. חשוב להתכונן לפגישה עם הבנקאי מראש ולהגיע בלבוש מתאים המראה רצינות. כדאי שלא לחתום על ההצעה הראשונה ולקבל הצעות ממספר בנקים ולהשוות ביניהן.

 

הלוואה מקרנות חוץ בנקאיות

ישנם מספר קרנות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים חדשים כמו, קרן שמש וקרן נתן. חלק מהקרנות מיועדות למי שמקים עסק בפעם הראשונה ובכל הקרנות לשם קבלת ההלוואה היזם נדרש להציג תוכנית עסקית מפורטת. הקרנות מעניקות לאלו העומדים בקריטריונים הלוואות בתנאי החזר נוחים וללא ריבית או בריבית נמוכה במיוחד.

 

הלוואות מדינה לעסקים חדשים

אופציה נוספת היא לקחת הלוואה בערבות מדינה, כאשר המדינה בעצם ערבה לכך שהכסף יוחזר והיא נעשית מעין שותפה מבחינה פיננסית בעסק. במידה ופונים להלוואה בערבות המדינה ניתן לקבל סכום של בין 100,000 ₪ עד 500,000 ₪. הלוואות בערבות מדינה קשה יחסית לקבל לעומת האופציות הקודמות שהצגנו וזמן ההמתנה עד לאישור עלול גם להיות ארוך משמעותית.

 

תנאי סף להלוואות מדינה

ניתן לבדוק זכאות להלוואת מדינה להקמת עסק חדש ללא עלות וללא התחייבות ברשת. הלוואות בערבות מדינה מוענקות אך ורק ליזמים המתחייבים לפתוח עוסק מורשה או חברה בע"מ ולא למי שמבקש להיות עוסק פטור. הלוואת מדינה ניתנת רק למי שאין הגבלות על חשבונו האישי ובתנאי שהוא אינו מצוי בתהליך של חדלות פירעון ופשיטת רגל.

 

סיכום הלוואה לעסק חדש

לסיכום הנושא, במאמר זה הצגנו שלוש אופציות לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש. כפי שציינו, ניתן לבקש הלוואה מהבנק מקרנות חוץ בנקאיות והלוואה בערבות המדינה. מלבד זאת קיימים אפיקי מימון נוספים כמו חברות האשראי וגיוס המוני שלגביהם נרחיב במאמר נפרד. בכל מקרה, חשוב להתכונן הליך בצורה יסודית ולהשוות בין כלל האפשריות השונות.

עֵסֶק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח נסיעות
ביטוחים
מה מכסה ביטוח נסיעות לאוקראינה

נסיעה לאוקראינה הפכה להיות שם דבר בקרב הישראלים. לא רק נסיעות לאומן הן גולת הכותרת, אלא גם הנופים המרהיבים, התרבות העתיקה, האוכל הטוב ובעיקר המחירים הזולים. ביטוח נסיעות לאוקראינה מעניק

הביטוח לשכירים שבעוד 6 שנים ייתן לכם תשואה יפה
ביטוחים
הביטוח לשכירים שבעוד 6 שנים ייתן לכם תשואה יפה

קרן השתלמות, היא מכשיר חיסכון לטווח בינוני, של 6 שנים ומעלה, ומיועדת לשכירים ועצמאיים. הקרן מקנה לחוסכים דרכה, הטבות מס, ובזכותן במקרים רבים, ממשיכים החוסכים לחסוך דרך הקרנות, לתקופות ארוכות

תכנון מס
מיסים
כיצד אוכל להפחית את חבות המס שלי?

תשלום מיסים הוא חלק חשוב בניהול הכספים שלך. עם זאת, אם אתה כמו רוב האנשים, אתה רוצה לשלם כמה שפחות מיסים. למרבה המזל, ישנן אסטרטגיות רבות בהן תוכל להשתמש כדי