מה זה אומר הלוואה בערבות המדינה ואיך ניתן להשיג אחת?

ישנם שלושה מסלולי הלוואות נפוצים – הלוואה מהבנקים, הלוואה חוץ בנקאית והלוואה בערבות המדינה.

כיום, לא קל לקבל הלוואה לעסק מהבנקים, ולכן המדינה הקימה צורה נוספת לצורך פתרון לבעייתיות זו. הפתרון נועד לעסקים קטנים ובינוניים.

לכן, אם אתם צריכים הלוואה בערבות המדינה ולא יודעים כיצד להשיג אותה, קראו ותבינו את הדרך להשגתה.

 

מהי הלוואה בערבות המדינה?

הלוואה בערבות המדינה ממומנת על ידי קרנות שניתנות מהבנקים ומשרד האוצר והכלכלה. מטרת ההלוואה בערבות המדינה היא מציאת פתרון לעסקים שהבנקים לא מוכנים לתת להם הלוואה. פרוצדורת ההלוואה מהבנקים כיום אינה פשוטה כלל ועיקר והבנקים מסרבים לתת הלוואות לעסקים רבים.

כדי לגשר על בעייתיות זו, המדינה פתחה מסלול שתפקידו מתן הלוואות נוחות לעסקים קטנים ובינוניים. הריביות במסלול זה אמורות להיות נמוכות ונוחות, וההחזרים יכולים להיות ארוכי טווח, זאת כדי להקל על בעל העסקים.

 

מי זכאי להלוואה בערבות המדינה?

כדי להיות זכאי להלוואה בערובות המדינה עליך להיות רשום בישראל באחת מהתצורות הבאות -עסק מורשה, עמותה, שותפות או חברה. בנוסף, אם מחזור המכירות של עסק יעלה על 100 מיליון, לא ניתן יהיה לקבל הלוואה זו. יש לבדוק לפני האם העסק מוגבל או מעוקל, במידה וכן לא ניתן לקבל הלוואה.

עסקים הנמצאים בהקפאת הליכים, מתנהלים נגדם הליכי הוצאה לפועל או הם באמצעו של הליך פירוק, לא יקבלו הלוואה מהמדינה. שימו לב לפני הגשת הבקשה שאתם עומדים בכל הקריטריונים לעיל, וכך בקשת ההלוואה תיעשה בצורה חלקה יותר.

 

לצורך הבקשה: מסמכים

כדי לבקש הלוואה בערבות המדינה ישנם מסמכים רבים שצריך להוציא. החשובים שבהם – ריכוז יתרון עדכני מכל חשבונות הבנק, עובר ושב משלושת החודשים האחרונים, פירוט הלוואות מלא הכולל תאריך סיום הלוואה וסכום הריבית, מאזנים מבורים ועוד.

טרם הגשת הבקשה, אגדו את כל המסמכים הרצויים, כך תוכלו להגיש את הבקשה מבלי תקלות ובצורה הטובה ביותר.

 

הכנת תוכנית עסקית

כל עסק שמבקש הלוואה בערבות המדינה מחויב להכין תוכנית עסקית. על התוכנית לפרט על הסיבה לבקשת ההלוואה ועל התוכנית המקצועית לעסק.

 

מה כוללת התוכנית?

על התוכנית העסקית לכלול רקע על העסק. כתבו על עצמכם, על העסק וההיסטוריה שלו, וכל דבר שעולה על דעתכם שעשוי להיות רלוונטי.

צרפו סקר שוק מקיף הכולל מידע על המתחרים, על מצב השוק על היתרונות של העסק שלכן בשוק. חשוב שלא תשכחו להוסיף את הסיבה לבקשה ההלוואה. עליכם לנמק את עצכם בצורה רציונלית ורהוטה, שתסביר לגוף הרלוונטי מדוע אתם צריכים הלוואה.

התהליך עשוי להיראות לא פשוט, והוא כולל שלבים רבים. שימו לב שאתם לא מדלגים על אף שלב. אך במידה ואתם זקוקים לעזרה, פנו למומחי ביזלנד לצורך פישוט התהליך.

 

שטרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח נסיעות
ביטוחים
מה מכסה ביטוח נסיעות לאוקראינה

נסיעה לאוקראינה הפכה להיות שם דבר בקרב הישראלים. לא רק נסיעות לאומן הן גולת הכותרת, אלא גם הנופים המרהיבים, התרבות העתיקה, האוכל הטוב ובעיקר המחירים הזולים. ביטוח נסיעות לאוקראינה מעניק

טופס מס
מיסים
5 כללי אצבע לתיאום מס

מדינת ישראל היא אחת המדינות שבהן יוקר המחיה גבוה יחסית. עם השנים התפתחה תופעה שבה עובדים שכירים מחפשים דרכים נוספות להתפרנס. בדרך כלל, עובדים כאלה עושים את הדבר היחיד שהם

עסקאות עסקיות
טיפים פיננסים
מהי סליקה בנקאית וכיצד היא פועלת בעסקאות עסקיות?

סליקה בנקאית היא היבט חשוב בעסקאות עסקיות, במיוחד בענף הבנקאות. זה מתייחס לתהליך של הסדרת עסקאות פיננסיות בין בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. במילים פשוטות, סליקה בנקאית היא התהליך שבו בנק