6 טיפים לחיסכון בהוצאות העסק לאורך זמן

רווחיות של עסק תלויה באופן קריטי בהקפדה על ההוצאות שלו. אחרי כל הכסף שיוצא, אפשר להתחיל לעשות סדר ברווחים, אז מאוד קל להבין שככל שנקטין עלויות, נגדיל את הכסף שנכנס לנו לכיס כל חודש. אבל איך מקטינים הוצאות? במאמר זה נעבור על כמה הרגלים טובים, ונספק גם שלושה טיפים קטנים שיעזרו לכם לעשות שינוי גדול.

 

1 – משלוחים, הסעות והובלות קבועות

כל עסק צריך לפעמים מונית, הובלה של ציוד או סחורה, או הסעה של חומרים עבור לקוחות וספקים.
נכון שאפשר לעשות את זה עם אוטו פרטי, אבל אם תבדקו עלויות של הובלות לעסקים, או תיצרו מערכת יחסים טובה עם נהג מונית קבוע, תראו שאתם מתחילים לחסוך עשרות ומאות שקלים בחודש.

1 - משלוחים, הסעות והובלות קבועות

 

2 – אם זה בשימוש יום יומי – הצטיידו בכמויות

הכוסות שבמטבחון, מהדקים וסיכות, ואפילו סודה וקולה למקרר יכולים להצטבר לעלויות ענקיות כל חודש. זה הזמן לבדוק מה נמצא בשימוש יום יומי אצלכם במשרד, ולהצטייד בסיטונאות. זו הוצאה מרכזית אחת שאולי נראית גדולה, אבל בטווח הרחוק היא חוסכת לכם לא מעט כסף, שלא לדבר על זמן בריצות להשלמת חוסרים באמצע יום עבודה.

 

3 – למדו להבדיל בין מותרות להכרח

לקחת לקוח רציני למסעדה או פגישה עסקית עם פינוקים על חשבונכם, זו עלולה להיראות הרפתקת מותרות מטורפת, אבל לפעמים זה פשוט העלות הטבעית של לעשות עסקים. כנ״ל לגבי המטבחון והקפה, נכון, אתם יכולים לעבור ממכונת אספרסו משוכללת לקפה שחור בשק של קילו מסיטונאות, אבל אם זה ישפיע על המורל והאפקטיביות של העובדים שלכם, יצרתם בעיה שתעלה לכם הרבה יותר כסף ממה שחסכתם.

 

4 – מעקב אחרי ההוצאות

הדרך הטובה ביותר לייצר חיסכון שמחזיק זמן זה לעקוב ולהבין בדיוק מה ההוצאות שלכם. אחרי חודש של מעקב מדוקדק על כל שקל, תוכלו לראות איפה יש כפילויות, מה צריך לאחד, ואיזה הוצאות אפשר לחסוך.

5 – שתפו את העובדים שלכם בצרכים

אתם כנראה לא עובדים לבד, ובדיוק כמו שכל העובדים שלכם מבינים שצריך לשמר לקוחות ולתת בראש במכירות, ככה הם יכולים להבין מה נקודות בזבזניות שמקטינות את הרווחיות שלכם, ואיתה, את היכולת שלכם לתת להם בונוסים ופינוקים. שתפו את העובדים שלכם בממצאים בצורה שקופה ומכבדת, והם יעזרו לכם לחסוך איפה שאפשר.

 

6 – דוגמא אישית ואחריות מעל הכול

אחרי שבדקתם איפה אפשר לחסוך, ובמיוחד אחרי ששיקפתם לעובדים שלכם, זה הזמן להראות דוגמה אישית. חתכו בהוצאות המשרד שלכם והתפנוקים שמיועדים עבורכם, והקפידו על צריכה לא בזבזנית של חומרי מטבח או חומרים משרדיים. אתם הבוסים, והדוגמה האישית שלכם תהדהד לשאר העובדים ותראה שאתם רציניים מאוד לגבי חיסכון בהוצאות.

 

לסיכום

לא תמיד קל לנהל עסק, במיוחד כשצריך לעשות בחירות קשות ולמצוא איפה אפשר לחסוך. זכרו לחקור לעומק איפה ההוצאות הגדולות שלכם, לשקף לעובדים את הדברים שאתם מתכננים לקצץ ולהפחית בהם, וכמובן, הקפידו על דוגמא אישית ואחריות. מהר מאוד תראו איך מאות ואלפי שקלים נחסכים לכם ושורת הרווח הנקי עולה.

6 – דוגמא אישית ואחריות מעל הכול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כפל ביטוח
ביטוחים
מה קורה במצב של כפל ביטוחי?

כפל ביטוחי מייקר את עלויות הביטוח באופן משמעותי, למרות שהוא לא מעלה את גובה התשלום שהמבוטח יקבל מהביטוח. מצבים של כפל ביטוחי עלולים להתרחש אצל כל אחד שלא עורך סדר

אישום תקיפה
עריכת דין
איך להתמודד עם כתב אישום בעבירת תקיפה?

התמודדות עם אישום בגין תקיפה יכולה להיות חוויה מרתיעה ומלחיצה, מכיוון שהיא טומנת בחובה השלכות משפטיות חמורות והשלכות אפשריות על האדם שמולו מוגש כתב האישום. אין זה משנה אם האישום

3 דרכים פשוטות לחישוב אחוזים

הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, למדנו עליהם בבית הספר וגם תרגלנו אותם בלי סוף, הם נמצאים בכל מקום כל הזמן, אבל רובנו לא יודעים איך לחשב אותם, גם אם