באיזה תחומים עוסק עו"ד מקרקעין ?

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בעולם הקרקעות והנדל"ן, ותחת קשת כזו, ישנם תחומים רבים וצרכים בהם הוא נדרש עבור כריתת הסכם, העברת שם ומכירה, וכדומה. עורך דין מקרקעין נדרש לרובנו במהלך החיים בעת עסקה או רכישה מסוימת, וכמובן נפוץ הרבה יותר לאנשי נדל"ן ועסקים שמבצעים עסקאות באופן אינטנסיבי. לפניכם הכל על באיזה תחומים עוסק עו"ד מקרקעין ?.

 

מי הוא עורך דין המקרקעין ומה תפקידו?

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין שסיים את הכשרתו המלאה בעולם המשפטים ובחד להתמקד בעולם המקרקעין, וכעת זו התמחותו. עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע הבקיא בכל עולם המקרקעין והנדל"ן, וכך הוא מייעץ ללקוחותיו, ומייצג אותם בכל הקשור לתחומי הקרקעות והנדל"ן.

עולם המקרקעין הוא תחום מסועף שמלא בחוקים, נהלים ובירוקרטיה מורכבת. עולם זה הוא גם לרוב עולם שמערב כספים והון בעלי ערך גדול לעומת תחומים אחרים בעולם המשפטים, לכן חשוב מאד לבחור בעורך דין מקרקעין מומלץ המומחה בתחומו, מומלץ לפנות אל https://yonilevy.co.il.

 

באילו תחומים עוסק עורך דין מקרקעין?

 

רכישות דירה

רכישות ומכירות נדל"ן הן ללא ספק התחום הנפוץ ביותר עמו מתעסק עורך דין מקרקעין. תפקידו של עורך הדין למקרקעין בעסקאות כאלה הן לערוך את החוזה ולנהל אותו לטובת הלקוח, לרשום את בעל הדירה החדש לפי החוק, לדאוג לשלל ענייני המיסוי, ועוד רבים. אין ספק שתחום הנדל"ן והמכירות בו הוא מסועף ובדיוק בשביל זה, רבים בוחרים להיעזר ולהתייעץ עם עורך דין מקרקעין למשימה.

 

השכרות דירה

גם השכרות דירה לצד מכירות הדירה הן עסק מסועף, וגם כאן ניצב עורך דין המקרקעין לצד הלקוח בכוונה להגן עליו ולערוך את החוזה לטובתו ותוך הגנה מלאה עליו ועל עתידו הכלכלי. חוזים בשכירות דירה עשויים להיות גורליים להמשך הדרך בעסקת השכירות ולכן רבים בוחרים להתייעץ עם עורך דין מקרקעין לפני המעבר לחתימה על החוזה.

 

בניית נכסים ורכישות קרקע

עורך דין מקרקעין מסייע ומלווה עסקאות של רכישת נדל"ן ובינוי נכסים חדשים. בניית מבנה היא עסק לא פשוט שמצריך הרבה אישורים, דיווחים ומיסים ולכן קשה מאד לעבור אותו ללא ליווי וייעוץ של עורך דין מקרקעין.

 

ייעוץ בנושא מיסי נדל"ן

עוד תחום שעורך דין מקרקעין מסייע בו ללקוחותיו הוא בכל התייעצות ובעיות בענייני המיסוי בנדל"ן. עולם הנדל"ן מצריך גם היכרות ומתן של מיסים רבים, בניהם מס ערך מוסף, היטבל השבחה, מס שבח ומס רכישה.

עורך דין מקרקעין מסייע ללקוחותיו לנהל את מיסי הנכסים שלהם בצורה הנכונה, כזו שתמנע מהן אישומים ובלגן כלכלי בהמשך הדרך, ומנהל את כל היוצא בזה עבורם – כמו למשל הגשת הדיווח על עסקת הרכישה, ייצוג הלקוח מול משרד המיסוי, ובמקרים חמורים יותר גם מעניק ייצוג משפטי כאשר יש חשד מסוים נגד הלקוח.

עורך דין מקרקעין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף
טיפים פיננסים
3 מחשבונים שכל אחד צריך

  אחרי שעזבנו את מערכת החינוך, אנחנו עלולים לטעות ולחשוב שמחשבונים הם כלי שלא רלוונטי עבורנו. התפיסה הזו שגויה, וחשוב להבין שיש הרבה מאוד דברים שאותם אנחנו צריכים לבצע בעזרת

רכישת דירה
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף לרכישת דירה בצורה נכונה?

עוד שנה בדירה משלנו! איך חוסכים כסף כבר מעכשיו?   כמעט כל אדם מתחיל את חייו הבוגרים בשכירת דירה לבד או עם שותפים, עוזב את הבית ומתחיל חיים עצמאיים. כולנו