רשלנות עריכת דין שהובילה להפסד כספי גדול

תביעה ומשפט הם תהליכים מאתגרים גם כשלצידכם עורך דין מקצועי ומיומן – אך מה קורה כאשר עורך הדין שטיפל בתיק שלכם התרשל ופעל שלא במקצועיות? במקרה זה, על אף

החשש, עליכם לתת את אמונכם מחדש במשרד עורכי דין שייצג אתכם ויוכל להוכיח שהרשלנות פגעה בכם ואף גרמה להפסד כספי!

 

כיצד יכולה להתבטא רשלנות עורך דין?

רשלנות עורך דין יכולה להתבטא בכל מיני דרכים, לפניכם רשימה חלקית:

  • עורך הדין נדרש להסביר לכם על משמעות הצעדים שהוא מבצע, ולהבהיר לכם את משמעותו של כל מסמך עליו אתם חותמים. במידה ולא פעל כך, ישנו חשד להתרשלות.
  • לעורך דין רשימת משימות מסודרת בכל הקשור בתחום החוזים. חריגה מהרשימה, עלולה להעיד על התרשלות.
  • על עורך הדין אסור להסתיר עובדות רלוונטיות לניהול התיק מלקוחותיו.
  • במידה והסכם שעורך דין ערך עבורכם התברר כשגוי או לא יעיל, וכפועל יוצא נגרם לכם נזק כלכלי, ניתן לבדוק האם מדובר בהתרשלות. יש לזכור שלא כל טעות בשיקול הדעת היא התרשלות.
  • במידה ועורך הדין טעה בסדר הפעולות עליו לבצע בניהול המשפט ("סדרי דין").
  • בחירה "ללא מחשבה" של טענות, תשאול עדים וכו'.

 

מה התוצאה של רשלנות?

רשלנות עורכי דין תוביל לכישלון במשפט או בתביעה ולהפסד כלכלי. במידה ותוכלו להוכיח שאכן התרשלות עורך הדין היא זו הגרמה לפגיעה הכלכלית, אזי תזכו לפיצוי הראוי לכם. כמובן, אין עליכם לבצע את נטל ההוכחה לבדכם – לשם כך תעזרו בעורך דין נוסף.

יש לשים לב שללא נזק, לא ניתן לטעון לרשלנות. התנהגות רשלנית אשר לא גררה תוצאה מזיקה, לא תוביל לתביעה.

 

האם עורכי דין תובעים עורכי דין?

מדובר באתגר לא פשוט, וכמובן לא נעים. עם זאת, למען הצדק וטובת הכלל, אנו מאמינים שאין לבצע "אחוות" עורכי דין כנגד הלקוחות שנפגעו.
במידה ונפגעתם מרשלנותו של עורך דין, פנו למשרד המוסמך לטפל בעניינים אלו, וקבלו את הייצוג הראוי, המהימן והמקצועי לו אתם זכאים!

משרד עורכי הדין של יואב רונקין מומחה בתביעות מסוג זה, ובעל ניסיון משפטי של כ- 20 שנה בתחום.

 

האם ישנה התיישנות על רשלנות עורכי דין?

התשובה היא כן. חלה התיישבות על תביעה כנגד עורך דין תוך שבע שנים מיום "עילת התביעה" (כלומר, היום בו התקיימו "העובדות" שהעידו על הרשלנות).

עם זאת, קיים משקל ליום שבו הלקוח גילה על ההתנהגות הרשלנית ותוצאותיה. במקרים כאלה משרד מיומן יוכל ליצור מצב שיתאפשר לו לטעון את טענותיו גם אם עברו למעלה משבע שנים.

במידה ועורך הדין שלכם התרשל, אל תהססו ופנו לייעוץ מקצועי שיעזור לכם להפיק את המרב מהסיטואציה הקשה. רק עורך דין אמין, מיומן בתחום ומנוסה יוכל להבטיח שזכויותיכם לא יפגעו שנית.

 

סמל משפטי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אוטובוס ראשית
מדדים וכלכלה
חוזה העסקה – מושגים שחייב להכיר

מזל טוב, התקבלתם לעבודה. כעת עליכם לחתום על חוזה העסקה המפרט את תנאי העבודה שלכם והזכויות להם אתם זכאים. חוזי עבודה מנוסחים לרוב על ידי עורכי הדין של המעסיק בנוסח

מטבעות
טיפים פיננסים
הגדלת הכנסות בגיל השלישי

הגיל השלישי מכונה גם הגיל המבוגר ולפעמים גם גיל הזהב. בגיל זה הכוחות כבר לא כשהיו ומבוגרים רבים עומדים בפני שוקת שבורה: הם לא יכולים לעבוד ולפרנס את עצמם, אך