מי בודק את הפרטים במחשבון החזרי מס

אם אתם עובדים כשכירים אתם וודאי מודעים לכך שמדי חודש מיסים והפרשות מנוכים משכרכם באופן אוטומטי על ידי המעסיק בתלוש המשכורת שלכם. דרך מיסוי זו שונה מדרך המיסוי במדינות אחרות, בהן העובד משלם את המס בסוף השנה בעצמו.

עם זאת, מס ההכנסה אותו אתם צריכים לשלם מחושב לפי השכר השנתי שלכם, ולכן יתכן ואתם זכאים להחזר מס. כיצד ניתן לבדוק זכאות להחזר מס באמצעות מחשבון אונליין, ומי בודק את הפרטים במחשבון זה?

 

ראשית כל – מדוע יש צורך בהחזר מס?

העובדה שלעיתים ישנו צורך בהחזר מס נובעת מכך שהמס משולם באופן חודשי, אך שיעורו נקבע לפי השכר השנתי. המשמעות היא שאנחנו משלמים את המס בטרם אנחנו יודעים כמה מס אנחנו באמת צריכים לשלם.

כל חודש רשות המיסים חוזה מה יהיה השכר השנתי לפי תלוש המשכורת החודשי, בהנחה שהמשכורות בכל חודשי השנה זהות פחות או יותר. כך רשות המיסים קובעת בכל חודש מהי דרגת המס בה אנחנו נמצאים.

במקרים רבים הנחה של רשות המיסים איננה נכונה מכיוון שגובה המשכורת משתנה מחודש לחודש. במקרים כאלה יתכן ושילמנו יותר מס ממה שאנחנו חייבים, ונהיה זכאים להחזר מס.

 

מי זכאי להחזר מס, ומהם המקרים המזכים בהחזר מס?

כל עובד שסכום המס ששילם בפועל גבוה מסכום המס שחייב לשלם זכאי להחזר מס. ישנם מקרים רבים בגינם עובד עשוי להיות זכאי להחזר מס, למשל:

  • אדם שעבד אצל יותר ממעסיק אחד ולא ביצע תיאום מס. ללא ביצוע תיאום מס המס משולם לפי דרגת המס הגבוהה ביותר.
  • אדם הזכאי להקלות מס כגון נקודות זיכוי, ולא הגיש בקשה להקלת מס.
  • אדם שלא עבד בתקופה מסוימת במהלך שנת המס. המס מחושב בהנחה שהעובד עבד בכל חודשי השנה, ובמידה וזה לא נכון יתכן כי הוא זכאי להחזר מס.
  • אדם ששכרו השתנה לרעה במהלך שנת המס.

 

כיצד ניתן לבדוק זכאות להחזר מס?

אם קרו לכם אחד מהמקרים שצוינו לעיל, או שאתם חושבים שיתכן ואתם זכאים להחזר מס מסיבה אחרת תוכלו לבדוק זכאות באתר החזרי מס Taxes-refund.

באתר זה תמצאו מחשבון אונליין בו תישאלו מספר שאלות אודות נתוני השכר שלכם ונתונים אחרים שעשויים לזכות אתכם בהחזר מס. השירות כרוך בתשלום סמלי המקוזז מתוך החזר המס שתקבלו.

 

מי בודק את הפרטים במחשבון החזר המס?

אתר Taxes-refund מופעל על ידי חברת אנפה החזרי מס, שזהו משרד ייעוץ מס מבית אנפה פיננסים. המשרד מתמחה בייעוץ מס לעסקים וכן החזרי מס לשכירים ובעל ניסיון של מעל 10 שנים.

המשרד מלווה את הלקוחות בתהליך הבקשה להחזר המס, ומפשט עבורם את התהליך כך שלא יצטרכו להתעסק בביורוקרטיה מיותרת ויוכלו לקבל במהירות האפשרית את ההחזר אליו זכאים.

 

מטבעות ועטים בערימה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאה אחוז
מיסים
מה גובה אחוזי הנכות עליו ניתן פטור ממס הכנסה

אדם הסובל מנכות נדרש להוצאות הקשורות בנכותו אשר עשויות להצטבר לסכומים גבוהים. מגוון ההזדמנויות התעסוקתיות העומדות לרשותו עשויות להיות מצומצמות ביחס למי שאינו סובל מנכות. בשל כך, החבות במס הכנסה

תכנון מס
מיסים
כיצד אוכל להפחית את חבות המס שלי?

תשלום מיסים הוא חלק חשוב בניהול הכספים שלך. עם זאת, אם אתה כמו רוב האנשים, אתה רוצה לשלם כמה שפחות מיסים. למרבה המזל, ישנן אסטרטגיות רבות בהן תוכל להשתמש כדי