3 מחשבונים שכל אחד צריך

 

אחרי שעזבנו את מערכת החינוך, אנחנו עלולים לטעות ולחשוב שמחשבונים הם כלי שלא רלוונטי עבורנו. התפיסה הזו שגויה, וחשוב להבין שיש הרבה מאוד דברים שאותם אנחנו צריכים לבצע בעזרת מחשבון, ואם רק נכיר את המחשבון הנכון נוכל לחסוך הרבה מאוד זמן. אנחנו כאן כדי לספר לכם על 3 סוגי מחשבונים שאתם חייבים שיהיו תחת הידיים שלכם.

 

מהם מחשבונים

מחשבון הוא מכשיר שנועד לביצוע של חישובים מסוימים. המחשבון הבסיסי ביותר הוא כזה שיודע לבצע את ארבעת פעולות החשבון הבסיסיות, כפל, חילוק חיבור וחיסור. המחשבון הזה משמש רק לביצוע של אותם חישובים, אולם חשוב להבין שהוא הבסיס לכל המחשבונים המתקדמים יותר שאותם אנחנו מכירים.

בטלפון של כל אחד מאיתנו נמצא מחשבון בסיסי, ובמקרים רבים גם מחשבון מדעי שבו נמצאים חישובים שרלוונטיים יותר עבור מי שמתעסק במתמטיקה בצורה קבועה. עם זאת, ישנם מספר סוגי מחשבונים שרלוונטיים לכל אחד באשר הוא. https://360c.co.il.

 

איך לחשב מרחקים

המחשבון הראשון שאותו כדאי להכיר הוא כזה שעוזר לנו לחשב מרחקים ומידות מרחק שונות. בישראל נהוג לחשב מרחקים לפי השיטה המטרית, כזו שבה המטר הוא היחידה המרכזית וכל שאר המידות נמדדות לפי מטר. עם זאת, בעולם ישנן מידות שונות שנמצאות בשימוש ובמקרה שבו אנחנו רוצים לבצע המרה בין מידות, במקום לבצע את החישוב של היחס נוכל לעשות שימוש במחשבון.

 

מחשבון אחוזים

האחוז הוא למעשה כינוי לחלק של אחד מתוך מאה, והוא משהו שאנחנו נתקלים בו על בסיס יומיומי. חישוב של אחוזים מתוך מספרים לא עגולים יכול להיות מאתגר לפעמים, ואף עלול להסתיים בטעות שתוביל אותנו לחישוב לא נכון של הוצאה, חוב, הנחה וכיו"ב. כדי למנוע את המצב הזה ניתן לעשות שימוש במחשבון אחוזים.

כל מה שאתם צריכים להכניס למחשבון הזה זה את האחוז המבוקש וכמובן את הסכום השלם, והוא כבר ידאג להחזיר לכם ערך מדויק של מה שאתם רוצים.

 

מע"מ

מע"מ הם ראשי תיבות של מס ערך מוסף, ולמעשה מדובר על המס שאותו המדינה מטילה על מוצרי צריכה. שיעור המע"מ על רוב המוצרים קבוע, והוא עומד כיום על 17 אחוז. עם זאת, לא תמיד קל לנו לחשב כמה הם 17 אחוז מתוך סכום מסוים, ובדיוק בשביל זה קיים מחשבון המע"מ. אל המחשבון הזה תכניסו את הסכום שלכם והוא יחזיר לכם בדיוק מהי תוספת המע"מ על הסכום הזה.

 

לסיכום

מחשבונים יכולים לקהל עלינו בצורה משמעותית, ולעזור לנו לחשב מספרים מסוימים תוך זמן קצר. כאן קיבלתם סקירה על מספר סוגי מחשבונים כמו מחשבון מע"מ, מחשבון למדידת מרחקים ומחשבון אחוזים שנחשבים רלוונטיים מאוד בחיי היומיום של כולנו. כל מה שאתם צריכים זה פשוט להכניס את הערכים שיש לכם, ובלחיצת כפתור תוכלו לקבל את הערך החדש שאותו רציתם.

מכשיר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש יעוץ
מדדים וכלכלה
מה ההבדל בין יועץ עסקי ליועץ פיננסי?

כיום, ניתן למצוא בישראל ענפים רבים הקשורים לייעוץ, ביניהם תוכלו למצוא ייעוץ בענייני השקעות, ייעוץ כלכלי וכמובן גם ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי. בין סוגי העסקים הרבים שיש בארץ, אלו השולטים

כללי
החזרי מס לשכירים – מדריך

שכיר ומעוניין לקבל החזר מס? המומחים של חברת אנפה החזרי מס מציגים את המדריך המלא. מי מחויב בתשלום מס? ע"פ חוק פקודת המס (סעיף 131) , יחיד תושב ישראל אשר

קופת חזיר זהב
טיפים פיננסים
קרן השתלמות לעצמאים – בדקתי כמה זה מומלץ

קרן השלמות היא אחת ההטבות המשמעותיות שמעניקים מעסיקים לשכירים. לא מדובר בזכות אליה זכאי כל עובד, אלא הטבה משמעותית ביותר השווה לכמות מכובדת ביותר של כסף ולכן מומלץ לשכירים לשאוף

חו"ל
כללי
השלבים במיקור חוץ בחו"ל

בימינו, חברות ישראליות רבות מעוניינות להרחיב את שירותיהן אל מעבר גבולותיה של מדינת ישראל הקטנה, ובצע עסקים עם מדינות אחרות ברחבי העולם – כאשר אחת המדינות המובילות בעניין זה היא