מה עדיף לנהל את החשבונות לבד או לשכור את שירותיו של רו"ח

בתור עצמאיים, יש לנו הרבה עבודה על הראש.

כשכירים זה יותר פשוט, מי שמנהל את החשבון שלנו הוא הבוס, ולנו אין דאגות.

אך המצב הוא שונה, כעצמאיים יש לנו חשבונות לנהל, וחשוב שנכיר בדרכי הניהול בצורה טובה בכדי למטב אותן וכדי להסתדר בצורה פרקטית עם החוק.

ניהול החשבונות לבד קיים, אך בהחלט קשה ולא נוח.

לכאן מצטרפים רואי החשבון הנפלאים, שיודעים לעשות עבורכם את העבודה המסובכת.

 

ניהול החשבון הוא הצעד הנכון

ניהול החשבון כולל בתוכו את התחום המרכזי ביותר שכרוך סביב כל העסק שלכם. זה התשלום המעשי לעובדים שלכם, ניהול נכון של הכספים שלכם בתור עצמאיים, ובעצם כל קיומו של העסק שלכם. ניהול החשבון דורש תעסוקה רבה וזמן, והוא חשוב במיוחד בגלל שהוא עוסק בנושא רגיש עבור הרבה אנשים והוא הכסף. אם ננהל את החשבון כהוגן, התשלומים יגיעו בזמן, לא נשלם כספים יתרים לרשויות המס, ונגלה חובות ישנים של אנשים שחבים לנו אותם.

לעומת זאת, אפשר לחסוך את כל הטרחה היגעה הזאת ולשכור רואה חשבון במרכז על מנת שיעשה בעבורכם את כל העבודה הקשה. בזכות מיומנותו רבת השנים והניסיון, הוא יודע לנהל את החשבון בצורה המיטבית ביותר ויתן לכם שקט נפשי. רואה חשבון שכזה יתן לכם נחת ויאפשר לעסק לשגשג כרגיל באין מפריע.

 

ניהול חשבון עצמי זה פחות כדאי

כפי שכבר נאמר, במידה והנכם עסק מתחיל תוכלו לנסות לשלב את ניהול החשבון כחלק מפעולותיכם בעסק. אולי בעסק מאוד קטן זה יצליח, אמנם גם זה יגזול מכם זמן רב. אך עם כל מטרותיכם ושאיפותיכם גבוהות, חשוב להתייעץ קודם על עם רואה חשבון בכדי להבין את סדר גודל העבודה שתהיה לכם במידה ותעשו זאת בעצמכם. רואי חשבון הם ניטרלים, ולא משרתים אתכם למטרת על מסוימת עם האינטרסים שלהם.

 

אם נבצע טעויות העסק יחווה ירידות

בעלי עסק שמנסים לצמצם עלויות ובכך לוותר על רואה חשבון, בעצם עלולים לפגוע בניהול התקין של חשבונותיהם ומי שנמצא תחתיהם עלול להיפגע. העדיפות היא תמיד לתת לבעל מקצוע שמכיר את העבודה, לנהל אותה גם אם הוא עולה לנו כספים רבים. אם לא נשתמש ברואה חשבון, תהיינה שגיאות גדולות בהרבה משום חוסר הידע שלנו בנושא. כך יצא שרק אנו ניפגע מזה, וכל העובדים שתחתינו כנראה.

 

ניהול עצמי מול ניהול רווחי 

הניהול העצמי אמנם יתן לכם הוזלה במחיר, אך יקח מכם חופש, נוחות, שליטה על מצבי החשבון ועוד. חשוב מאוד לשכור שירותיו של רואה חשבון, שכל תפקידו הוא לדאוג לרווחת העסק והצלחתו בשגרה. אנשים שלא מבינים דבר בניהול שכר, חייבים להתייעץ עם בעל מקתוע בשביל לצלוח את המשימה ולהניב יותר רווחים מאשר הפסדים. רואה חשבון בהחלט יעשה לכם את החיים הקלים.

כסף וחשבונית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לְהַלווֹת
מיסים
כל מה שחשוב לדעת על הלוואת גישור

מכירים את זה שרואים משהו שממש, אבל ממש רוצים וחייבים אותו עכשיו כי אחר כך כבר אין מצב שנוכל, כי זו הזדמנות חד פעמית שלא תחזור… אבל פשוט אין לנו

תביעת פגיעה בחו_ל
עריכת דין
מה צריך לדעת על הגשת תביעת פגיעה בחו"ל

נסיעה לחו"ל יכולה להיות חוויה מלהיבה, המציעה מראות, צלילים ותרבויות חדשים. עם זאת, תאונות או פציעות במהלך טיולים בינלאומיים עלולות להתרחש, והבנת תהליך הגשת תביעת פגיעה בחו"ל הופכת חיונית. בפוסט

מפתחות
משכנתאות
זכאות למשכנתא בתנאים מיוחדים

סקרנים לדעת האם אתם זכאים למשכנתא מטעם המדינה? במאמר זה נסביר מהי זכאות למשכנתא, מהם היתרונות שלה ולמי היא מיועדת. מהי זכאות למשכנתא? מדינת ישראל מעוניינת לסייע לאזרחי המדינה לרכוש