מה כלול בפוליסה של ביטוח בית משותף והאם זה באמת משתלם?

אוקיי, הגעתם למסקנה שלא מתחשק לכם לאבד את הנכס המשותף שלכם יום אחד, כתוצאה ממפגע כזה או אחר, ואתם מעוניינים לבטח את עצמכם מפני כל צרה שלא תבוא.

עכשיו הגיע הזמן ללמוד הכל על פוליסת ביטוח של בית משותף, כך שתגיעו לחתימת חוזה כשאתם יודעים מה עומד בפניכם.

ידע בימינו שווה כסף, חברים, וידע בנושא פוליסות ביטוח, עשוי לחסוך לכם הרבה כסף.

קראו את המאמר המקיף על הסעיפים השונים אותם כוללת פוליסת ביטוח לבית משותף.

אנחנו נאכיל אתכם בכפית בכל העובדות היבשות.

משתלם או לא? את השורה התחתונה אנו משאירים לכם לכתוב.

 

לפני הכל: איך אני יודע אם הבית שלי נחשב בית משותף?

אין ספק כי לפני שסוגרים על פוליסה לביטוח בית משותף, חשוב לדעת כי אכן הבית שלכם מוגדר ככזה. אז ככה, רוב הדירות בישראל הן חלק מבית משותף. יש לכך הגדרה ברורה: מבנה בית משותף, הוא כזה המכיל מספר דירות בבעלויות נפרדות, בבעלות יחידה על חלקן או בבעלות אחת. הבית צריך להיות מיועד למגורי אדם וכן להיות רשום בפנקס הבתים המשותפים בישראל. מבנה הבניין שלכם עונה על פרמטרים אלו? אם כן, אתם מוזמנים לעבור לפסקה הבאה.

 

מה כלול בפוליסה של ביטוח בית משותף?

זוכרים את הימים בהם חילקו לנו בגן שקית גדושה בממתקים, ודבר ראשון, לפני הכל התחלנו למנות את סוגי הממתקים אחד לאחד בקפידה? חשוב שבאותה דקדקנות נבחן מה מציעה לנו פוליסת הביטוח. פוליסת הביטוח שלכם יכולה לכלול מספר סעיפים:

  1. פוליסת ביטוח בית משותף הכוללת ביטוח מבנה

סעיף זה מבטח את החלקים המשותפים בבניין למספר דיירים, כגון: חדר המדרגות, המעלית, הלובי, הגג, חדר האשפה, החצר ועוד, מפני נזקים שונים, כמו: נזקי מזג אוויר כתוצאה מסופות, מגשם ומשלג שגרמו להרס במבנה, רעידת אדמה, פגיעת כלי רכב או טיס במבנה, מתקפת טילים, פריצות גנבים, שריפות ועוד. תשלום שיקום האזורים המשותפים בבניין לאחר נזקים אלו, עלול לעלות הון לדיירים בבית המשותף, ביטוח זה מכסה את עלות השיקום בהתאם לכתוב בחוזה הביטוח.

 

  1. פוליסת ביטוח בית משותף הכוללת ביטוח חבות מעבידים

סעיף זה מכסה את הדיירים בכל מקרה בו אחד העובדים שפעל בשירות ועד הבית, נפגע בשטחי הבית המשותפים, כתוצאה ממקרים של רשלנות, כמו השארת בור פתוח, מעקה שבור או מרצפות עקומות. הביטוח יכסה כל תביעת נזיקין לפיצויים.

 

  1. פוליסת ביטוח בית משותף הכוללת ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' מכסה מצבים בהם אורח או דייר מהבניין נפגעו עקב רשלנותם של דיירי הבניין. נפגעים אלו רשאים לתבוע את הדיירים בפיצויים לפי חומרת הפציעה. במקרה בו יש לכם פוליסת ביטוח עדכנית, חברת הביטוח תישא בנזקים.

עם המלצה על ביטוח בית משותף תוכלו להיכנס לאתר זה ולקבל את כל המידע הנחוץ לכם כדי לרכוש פוליסה שווה באמת.

בית מבוטח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בניין גבוהה
ביטוחים
3 דברים שלא ידעתם על ביטוח בניין משותף

כל אדם שקנה דירה, יודע כמה קשה היה להגיע לנקודה זו. לאסוף את הכסף, להשיג משכנתא, לבחור את המיקום המושלם. ועכשיו, כשהדירה כבבר שלכם, לא תרצו להגן על מה שיש

עורך דין לענייני צוואות
עריכת דין
מה חשוב שנבין לפני כתיבת צוואה?

כתיבת צוואה היא משימה חשובה המבטיחה שהנכסים והחפצים שלנו יחולקו על פי רצוננו לאחר שנפטרנו. למרות שזה עשוי להיראות כמו תהליך פשוט, ישנם מספר היבטים מרכזיים שאנשים צריכים לשקול לפני

אוטובוס ראשית
מדדים וכלכלה
חוזה העסקה – מושגים שחייב להכיר

מזל טוב, התקבלתם לעבודה. כעת עליכם לחתום על חוזה העסקה המפרט את תנאי העבודה שלכם והזכויות להם אתם זכאים. חוזי עבודה מנוסחים לרוב על ידי עורכי הדין של המעסיק בנוסח

עסקאות עסקיות
טיפים פיננסים
מהי סליקה בנקאית וכיצד היא פועלת בעסקאות עסקיות?

סליקה בנקאית היא היבט חשוב בעסקאות עסקיות, במיוחד בענף הבנקאות. זה מתייחס לתהליך של הסדרת עסקאות פיננסיות בין בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. במילים פשוטות, סליקה בנקאית היא התהליך שבו בנק