מה זה ביטוח חיים ומי צריך אותו?

בניגוד לכל הביטוחים האחרים, את ביטוח החיים אנחנו לא רוכשים לעצמנו. המטרה של הביטוח הזה היא להבטיח שיהיה למשפחה שלכם דרך להתקיים בכבוד גם אם חלילה אתם תעברו מהעולם בטרם עת. רכישה של ביטוח חיים עלולה להיות דבר מרתיע, כיון שהיא מכניסה לנו לראש את העובדה שאולי יקרה לנו משהו. לאור זאת, חשוב להבין איך לגשת לביטוח הזה. 

 

ביטוח חיים

כמו כל ביטוח, השוואת ביטוח חיים היא אחד הדברים החשובים ביותר. כל חברות הביטוח הגדולות מציעות לכם לרכוש דרכן את הביטוח הזה, ולכן ההשוואה יכולה לעזור לכם למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר. ההשוואה נועדה לא רק למצוא לכם את הפוליסה הכי זולה, אלא גם לבדוק את היקף הפוליסה ולראות מהי הדרך שבה תשלמו כמה שפחות כסף ותקבלו כיסוי כמה שיותר גדול.

ביטוח חיים

למה זה חשוב

את החשיבות של ביטוח החיים קצת קשה להסביר לאור העובדה שהיא לא נוגעת אלינו באופן ישיר. מה שצריך להנחות אתכם כאשר אתם ניגשים לקנות ביטוח חיים זו הדאגה למשפחה. בתור מפרנסים, למשפחה יש תלות רבה בהכנסה שלכם, וכדי שבמידה ויקרה לכם משהו הם לא ימצאו את עצמם ללא משענת וסעד, הביטוח הזה ידאג להם להכנסה קבועה ורמת החיים שלהם לא תיפגע.

 

כמה עולה ביטוח חיים

המחיר של ביטוח חיים משתנה לפי שני נתונים עיקריים. הנתון הראשון הוא ההכנסה שלכם. ככל שמדובר על הכנסה גבוהה יותר, כך העלות של הפוליסה תהיה גבוהה יותר לאור העובדה שבמידה ויקרה לכם משהו סוכנות הביטוח תצטרך לפצות את המשפחה בסכום גבוה יותר.

עוד נתון שמשפיע על מחיר הביטוח הוא המצב הרפואי שלכם, וכאן גם הגיל שלכם הולך לשחק תפקיד. מצב רפואי לא תקין מייקר את עלות הביטוח לאור העובדה שהסיכויים להפעלתו גדולים יותר. בנוסף, ככל שאתם מתקדמים בגיל כך המחיר של הביטוח עולה עד לגיל שבו הוא לא חל.

כמה עולה ביטוח חיים

אל תשכחו לבדוק את היקף הפוליסה

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר לכם הוא לבדוק את היקף הפוליסה שאתם רוכשים. בתור ישראלים יש לנו נטייה להסתכל רק על המחיר הסופי, אולם מדובר על טעות. בביטוח חיים מה שחשוב הוא שיהיה מה שישמור על המשפחה שלנו במקרה שבו חלילה קרה לנו משהו. לא כדאי שהמשפחה שלכם תמצא את עצמה בקשיים רק בגלל שאתם רציתם לחסוך כמה שקלים בעלות ביטוח החיים.

 

לסיכום

ביטוח חיים נועד להבטיח הכנסה למשפחה שלכם במידה ועברתם מהעולם בטרם עת. למעשה כל בעל משפחה צריך להחזיק בביטוח חיים, וזאת מתוך הנחה שבלי המשכורת החודשית שלו יהיה קשה למשפחה להתקיים בכבוד. העלות של ביטוח החיים משתנה לפי המצב הבריאותי, הגיל וכמובן גובה ההכנסה החודשית שלכם. אל תתנו למחיר לגרום לכם לקנות פוליסה לא מספיק איכותית.

מה זה ביטוח חיים ומי צריך אותו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף
טיפים פיננסים
3 מחשבונים שכל אחד צריך

  אחרי שעזבנו את מערכת החינוך, אנחנו עלולים לטעות ולחשוב שמחשבונים הם כלי שלא רלוונטי עבורנו. התפיסה הזו שגויה, וחשוב להבין שיש הרבה מאוד דברים שאותם אנחנו צריכים לבצע בעזרת

רכישת דירה
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף לרכישת דירה בצורה נכונה?

עוד שנה בדירה משלנו! איך חוסכים כסף כבר מעכשיו?   כמעט כל אדם מתחיל את חייו הבוגרים בשכירת דירה לבד או עם שותפים, עוזב את הבית ומתחיל חיים עצמאיים. כולנו

מחשבון, עט וטפסים
מיסים
מי בודק את הפרטים במחשבון החזרי מס

אם אתם עובדים כשכירים אתם וודאי מודעים לכך שמדי חודש מיסים והפרשות מנוכים משכרכם באופן אוטומטי על ידי המעסיק בתלוש המשכורת שלכם. דרך מיסוי זו שונה מדרך המיסוי במדינות אחרות,