מה הוא סוכך מסך?

יש מגוון רחב של סוככים שניתן להשתמש בהם לחלונות שונים ברחבי הבית. כחלק מסדרת מדריכים שאנו כותבים בנושא, החלטנו לכתוב גם על סוכך המסך שנחשב לאחד הנפוצים בתחום. אם אתם מתעניינים ברכישה של סוככים, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב ותגלו מה הוא סוכך מסך והאם הוא עונה לצרכים שלכם.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על סוכך מסך, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. הפעם בחרנו לפנות אל אנשים שעושים שימוש בסוכך מסך בבית ובמשרד שלהם באופן קבוע. שכן, אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו מוסיפים פה ושם טיפים חשובים בבחירה של סוככים, ומי יכול לתת את המידע הטוב ביותר אם לא אלו שעושים שימוש יומי בסוככים אלו? זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי לאפשר לרבים לא רק להכיר את הסוכך מקרוב, אלא גם לדעת איך קונים את הסוכך מסך האיכותי ביותר.

 

אז מה זה בכלל סוכך מסך?

סוכך מסך נחשב לאחד הנוחים ביותר מבין הסוככים הקיימים והוא מותאם במרבית המקרים למרפסות מקורות או בשילוב עם התקנה של כל מיני סוככים אחרים כמו למשל:

  • סוכך קבוע
  • סוכך זרועות
  • מרקיזה ועוד

אפשר להתקין סוככי מסך גם על גבי פרגולות במידה ויש לכם כאלו בבית.

 

תכירו את מערכת השליטה של סוככי המסך

רגע לפני שתצאו לראות את סוככי המסך שקיימים בחנויות, כדאי שתדעו שיש מערכת שליטה ואתם יכולים לבחור אם היא תהיה חשמלית או ידנית. סוכך המסך הידני הוא כזה שמורכב מצינור גלילה עליון, גיר ידני ותופסניות. הסוכך החשמלי לעומת זאת מאפשר לשלוט על הפתיחה והסגירה של הסוכך באמצעות מנוע. ההפעלה של הסוכך נעשית באמצעות לחיצה על מתג במרבית המקרים או באמצעות שלט אלחוטי (אתם בוחרים כמובן בדרך המתאימה לכם ביותר).

 

בחירה בסוכך מסך איכותי

סוכך מסך הוא פריט שצריך להיות מורכב מחומרים איכותיים שיכולים להחזיק מעמד. הרי אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים סוכך שיחזיק לא לכמה שבועות או חודשים, אלא לכמה שנים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאת בוחרים בסוכך איכותי, עליכם לערוך בירור ברחבי הרשת ולבדוק מהי החנות שמציעה את הסוככים האיכותיים ביותר. הנה כמה מהדרכים שיאפשרו לכם להגיע לבחירה נכונה:

  • בירור פרטים בקבוצות פייסבוק שונות
  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • קריאת פרטים מקיפים בדף העסקי של החברה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הוא סוכך מסך, איזה מערכות שליטה יש לו ואיך תוכלו לבחור סוכך נכון. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור נכון.

כניסה לחנות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתימה על חוזה
עריכת דין
פינוי שוכר מהנכס – כל מה שצריך לדעת

בעלי דירה רבים נתקלו לפחות פעם בחייהם בדייר שמסרב לפנות את הדירה, אם זה בגלל סכסוך או בגלל בעיה כלכלית. המאמר הבא יסביר לכם על התהליך של פינוי שוכר מנכס