מהיר ועצבני: איך בוחרים קסדת שטח?

רוכבי שטח? המאמר הזה בול בשבילכם. קבלו טיפים מדהימים לבחירת קסדת השטח המושלמת בשבילכם, כזאת שגם תהיה נוחה, גם מאווררת והכי חשוב, תגן עליכם.

 

הייחוד של קסדת שטח

קסדות לאופנוע מתחלקות ל-2, קסדות כביש וקסדות שטח. כל אחת מהקסדות האלו בעלת מבנה שונה לחלוטין והמטרה שלה שונה. טוב בגדול המטרה של שתיהן זה להגן על הראש שלכם, אבל קסדת שטח מועדו להגן על הרוכבים מפני פגעי מזג האוויר, סלעים, לכלוך, או אבק. לעומתן, קסדות אופנוע עוסקות בעיקר בהגנה מפני התנגשות במהירות. 

עיצוב שתי הקסדות שונה לחלוטין, קסדת הכביש בעלת עיצוב אוירודינאמי, המפחית את התנגדות הרוח. לעומתן, קסדות השטח יותר מגומשות ובעלות מראה חיצוני מחוספס יותר, במטרה להדוף חפצים מעופפים ועל מנת שיהיה נוח וקל יותר ולנשום, בסופו של דבר רכיבת שטח היא ספורט.

הייחוד של קסדת שטח

טיפ 1: גודל ומידה

קסדות שטח צריכות להתאים בול, אבל בול לראש שלכם. הקסדה לא אמורה לזוז, או להחליק כאשר אתם רוכנים קדימה או מתכופפים. יש לחבר היטב את הרצועה ולהתאים את האורך שלה, כך שמצד אחד הוא לא יהיה הדוק מדי ומצד שני לא משוחרר מדי.

טיפ 1 גודל ומידה

טיפ 2: עמידות

יש לשים לב כי הקסדה שבחרתם עמידה ויכולה לעמוד בפני הבלאי הנגרם בגלל הטבע. קסדות המוטוקרוס הטובות בעולם עשויות קוולר, תרמופלסטיים וסיבי פחמן. קרבון וקוולר נוטים לקבל את הניקוד הטוב ביותר בכל מה שקשור לביקורות בטיחות. בטבע אמנם המהירות נמוכה אבל הסכנות גדולות ולכן, חשוב מאוד לא להתפשר על קסדה שתתפרק אחרי כמה נסיעות.

 

טיפ 3: התאמה לבלוטוס

אז נכון, גם בקסדה רגילה זה חשוב, אין ספק. אבל בשטח זה אפילו חשוב יותר, בעיקר אם רוכבים עם עוד אנשים. חשוב שתבחרו בקסדה שיכולה לתת לכם את האפשרות להשתמש בתקשורת בלוטוס. 

מכשיר הבלוטוס יאפשר לכם להתחבר למכשירים הניידים שלכם ויותר מזה, יאפש רלכם לעשות פעולות במאצעות הקול בלבד. אוזניות בלוטוס מסוימות תואמות רק לדגמים מיוחדים, לכן, חשוב מאוד לוודא לפני הקנייה כי המכשיר מתאים לקסדה שלכם ואפילו מומלת לרכוש מכשיר שמתאים לכל סוגי הקסדות.

 

טיפ 4: אל תתנו למחיר לשחק תפקיד

אז ברור שאנחנו לא אומרים תשקיעו את כל חסכונותיכם בקסדה, אבל גם אל תתפפשרו על הקסדה שרציתם בגלל 20% הפרש במחיר. קסדה היא האלמנט הכי חשוב בחווית הרכיבה שלכם ויתרה מזאת, היא מגנה על ראשכם ושומרת עליכם. לכן, עדיך שתתפשרו על כל פריט אחר, אבל לא על הקסדה.

 

סיכום

אין ספק שרכיבת שטח היא תחום בפני עצמו ונחשבת לספורט לכל דבר. בדיוק בגלל זה, רכיבת שטח דורשת ציוד מיוחד וייעודי עבורה, כזה שיתאים לתנאי השטח ובטיחות הנדרשת בשטח. קסדה היא החל החשוב ביותר לרוכב וחשוב מאוד להשקיע בה. במאמר נתנו טיפים לבחירת הקסדה האידיאלית.

מהיר ועצבני איך בוחרים קסדת שטח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
למי מגיע החזר מס
מיסים
למי במדינת ישראל מגיעים החזרי מס?

למרות שכולנו רגילים לשלם מיסים מאוד גבוהים במדינה, הגיע הזמן להבין ולדעת שיש גם קבוצות רבות באוכלוסיה שכן מגיעים להם החזרי מס כמו משפחות חד הוריות. עוד לפני שננסה לענות

לרכוש דירה
משכנתאות
כמה הון עצמי צריך כדי לרכוש דירה בישראל?

דירה בישראל היא לא משהו שקל לרכוש. מחירי הדיור רק מאמירים בתקופה האחרונה. אמנם יש מקומות בהם חלה האטה קלה בעלייה. אך המחירים לא ירדו ומחיר דירה בישראל נותר כשהיה,

לקנות בית מתחת לגיל 30 - חלום או מציאות
נדל"ן
לקנות בית מתחת לגיל 30 – חלום או מציאות?

אם אתם מתחת לגיל שלושים ומצאתם את עצמכם חשובים על העתיד הכלכלי שלכם אתם במקום טוב. אין גיל צעיר מדי להתחיל להבין בכסף. בכל גיל תוכלו ללמוד, להשכיל ולהקנות לעצמכם

אנשים תחת מטריה
ביטוחים
כיצד לבחור ביטוח בריאות מתאים?

לא פעם אנחנו עומדים בפני בחירות שלא ברור לנו איך בדיוק לבצע. למשל, אנחנו יכולים לקנות בסופר מרקט א' או בסופר מרקט ב', יכולים לקנות רכב מסוג א' או מסוג