לקנות בית מתחת לגיל 30 – חלום או מציאות?

אם אתם מתחת לגיל שלושים ומצאתם את עצמכם חשובים על העתיד הכלכלי שלכם אתם במקום טוב. אין גיל צעיר מדי להתחיל להבין בכסף. בכל גיל תוכלו ללמוד, להשכיל ולהקנות לעצמכם ידע באחד הנושאים החשובים ביותר בחיים.

אם אתם שייכים לאסכולת האנשים עם אמביציה מגיל צעיר בטוח שמצאתם את עצמכם חושבים – האם זה ריאלי בכלל לקנות בית לפני גיל שלושים? אז הרשו לנו להגיד לכם: כן, בטח. אך אתם צריכים הרבה אמונה עצמית ולקבל את העובדה שזה לא קל וידרוש לא מעט עבודה. אין כמו לקחת אחריות על החיים שלכם וככל שתתחילו בגיל צעיר יותר יהיו לכך תוצאות טובות יותר בגילאים יותר מבוגרים.

על מנת להבין שרכישת דירה מתחת לגיל שלושים היא איננה חלום עליכם להתחיל ללמוד את שוק הנדל״ן ולהבין מה האופציות שלכם ומה תהיה הדרך החכמה והבטוחה ביותר.

 

שכירות או משכנתא

אם אתם מוצאים את עצמכם מוציאים המון כסף על שכירות בכל חודש, יכול להיות ששווה לעשות חישוב מחדש ולבדוק האם יש לכם את היכולת הפיננסית לרכוש דירה. באופן כזה אתם ממשיכים לשלם תשלום חודשי אך הדירה היא בבעלותכם – אם תקנו בחכמה יכול להיות שערך הדירה יעלה ותוכלו למכור אותה בתוך כמה שנים ברווח.

אנחנו מסייגים את הדברים כי יש הרבה יועצים שטוענים שעדיף לקנות דירה להשקעה ולא למגורים, בכל גיל. על מנת לדעת מה הכי מתאים עבורכם עליכם כאמור ללמוד את השוק היטב, אך לא להסתפק בזה, עליכם לעבוד עם אנשי מקצועי מנוסים מאד ומבריקים שמכירים את השוק, את תנאיי ההלוואה ואת כל הפרטים החשובים לרכישת נכס.

 

אין לי הון עצמי – האם זה ריאלי?

במצבים רבים לאנשים צעירים אין הון ראשוני לרכישת דירה. חשוב לדעת שהיום בארץ ניתן לרכוש דירה גם ללא הון ראשוני גדול. לרכישת נכס ראשון ניתן לקחת משכנתא עד 70% מערך הדירה. במצב כזה ההון העצמי שתצטרכו יהיה קטן יחסית ואפשר למצוא עבורו פתרונות רבים.

אך מכיוון שמדובר בעתיד שלכם ובסכומי כסף גדולים למדי עליכם ללמוד את הנושא טוב טוב וכמובן לפנות לחברת השקעות ויעוץ הטובות ביותר בשוק. אחת החברות המומלצות ביותר היא ישראטופ – ללא הון עצמי תוכלו ללמוד איך לקנות דירה גם ללא הון עצמי ראשוני. אנשי מקצוע עם המון שנות נסיון בחיקם הם ילוו אתכם לאורך כל התהליך במקצועיות.

 

אלה הם שני העקרונות החשובים שעליכם לדעת עם תחילת התהליך.

רכישת דירה לפני גיל שלושים איננה חלום. היא מציאותית לגמרי, אך היא דורשת מוטיבציה, עבודה קשה וארגון נכון וחכם של כל הנתונים שלכם. מה שבטוח – זה מאד מומלץ. לרוב, דירה ראשונה לפני גיל 30 תשים אתכם במצב כלכלי יציב ממנו תוכלו רק לצמוח.

שכירות או משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אוטובוס ראשית
מדדים וכלכלה
חוזה העסקה – מושגים שחייב להכיר

מזל טוב, התקבלתם לעבודה. כעת עליכם לחתום על חוזה העסקה המפרט את תנאי העבודה שלכם והזכויות להם אתם זכאים. חוזי עבודה מנוסחים לרוב על ידי עורכי הדין של המעסיק בנוסח

תוכן מאובטח
טיפים פיננסים
כיצד מתבצעת אבטחת מידע?

בכל ארגון או חברה שמחזיקים בכמות מידע גדולה, יש צורך לוודא שאין סכנה שהמידע הזה יגיע לידיים לא רצויות. ככל שכמות המידע גדולה יותר, האתגר הזה הולך ונעשה קשה. כמובן,

מיסים
החזרי מס – איך עושים את זה נכון?

 כל מי שנכנס לשוק העבודה בישראל, בין אם הוא עושה את זה בגיל מאוד צעיר ובין אם הוא דוחה את העניין כמה שנים, צריך לשלם מיסים. אנחנו מודעים לעניין הזה

כסף
ביטוחים
איך לממש זכויות בביטוח נסיעות לחו"ל

נסעתם לחו"ל ולפני זה עשיתם ביטוח? קרה לכם משהו תוך כדי השהייה בחו"ל ואתם רוצים לנסות לממש את הזכויות שלכם? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים איך עושים זאת, האם