למה כדאי להשקיע בנדלן בדובאי?

זה לא סוד, ישראלים רבים בוחרים שלא לברר פרטים על עסקאות נדל"ן בארץ והם פונים מיד לשוק הנדל"ן של דובאי, כדי לבחון את ההיצע שקיים בו. בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 הסיבות שגורמות למביני העניין להשקיע ביעד החם. הישארו כאן ותגלו מה עומד מאחורי ההחלטה המושכלת.

 

סיבה ראשונה – מאפשר הכנסה קבועה לטווח רחוק

דובאי ידועה כאטרקציה תיירותית שמושכת אליה תיירים מרחבי העולם. בשנים האחרונות התאפשר לנו (הישראלים) להכיר בה מקרוב. השקעה בנדל"ן ביעד זה תקנה לכם הכנסה קבועה לאורך שנים. שכן, תמיד תוכלו למצוא שוכרים שייכנסו לדירה שרכשתם. בין אם מדובר בדיירים שיתגוררו ביעד או תיירים שיתארחו בה לתקופות קצרות. נדגיש בהזמנות זו שדובאי עברה מהפכה בשנים האחרונות. שכן, משקיעים הקימו מבני יוקרה ברחבי העיר והדבר הוביל לחיזוק התשתיות והמסחר. כיום דובאי נחשבת למדינה בטוחה עם אחוז פשיעה נמוך במיוחד (יש שיאמרו אפסי).

סיבה ראשונה – מאפשר הכנסה קבועה לטווח רחוק

 

סיבה שנייה – יציבות הערך של הנכסים

אתם יכולים להיות בטוחים בכך שההשקעה שלכם תשתלם בסופו של דבר. שכן, הנכסים האטרקטיביים של דובאי יקנו לכם יציבות כלכלית ושקט נפשי. נסביר שהערך של הדירה צפוי לעלות עם הזמן ולא לרדת בגלל שיש ביקוש רב לנדל"ן. זו הסיבה שכולם מדברים לאחרונה על השקעות נדלן בדובאי.

 

סיבה שלישית – מיסים נמוכים ורכישה נוחה

לא צריך להיות מומחים בתחום הנדל"ן בשביל לדעת שהמיסים בישראל הם גבוהים מאוד. מביני עניין בוחרים להשקיע בנדל"ן בדובאי, בגלל שמס ההכנסה שם ומס השבח עומד על 0%. התשואה השנתית ביעד זה הינה גבוהה במיוחד והיא נעה בין 5 ל – 15% בשנה. מי שביצוע בעבר רכישה של נכס בדובאי יוכלו להעיד שמדובר בתהליך קל יחסית לישראל (היא אפילו נמצאת בראש הדירוג בתחום זה בעולם). שכן, הפקידים מטפלים בהיתרי הבנייה של משקיעים זרים במהירות והופכים את דובאי ליעד אטרקטיבי במיוחד עבורם.

 

טיפ חשוב להשקעה בטוחה

השקעה בנדל"ן בדובאי עשויה להישמע כעניין פשוט שכל אחד יכול לבצע באופן עצמאי, אך אין זה נכון. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם החוקים המקומיים ומקומות שנחשבים כמומלצים להשקעה. אם אתם מתכננים להשקיע בעיר העתידית, עליכם לפנות עוד היום לחברת נדל"ן מקצועית שמכירה באזור מקרוב. שכן, זו תלווה אתכם לאורך הדרך ותציג בפניכם את האזורים שכדאי להשקיע בהם.

 

השורה התחתונה – אתם יכולים לצאת לדרך!

כדאי להשקיע בנדל"ן בדובאי, משום שכך יתאפשר לכם ליהנות מהכנסה קבועה לטווח רחוק, יציבות של ערך הנכס, תשלום מיסים נמוך במיוחד ומינימום התעסקות עם ענייני בירוקרטיה. בשלב זה אתם מכירים בכל היתרונות הבולטים הללו, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מקצועית שתסייע במציאת הנכס המתאים שיקנה הכנסה גבוהה ושקט נפשי. נאחל שתבצעו את הבחירה המדויקת עבורכם תוך זמן קצר.

השורה התחתונה – אתם יכולים לצאת לדרך!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לרכוש דירה
משכנתאות
כמה הון עצמי צריך כדי לרכוש דירה בישראל?

דירה בישראל היא לא משהו שקל לרכוש. מחירי הדיור רק מאמירים בתקופה האחרונה. אמנם יש מקומות בהם חלה האטה קלה בעלייה. אך המחירים לא ירדו ומחיר דירה בישראל נותר כשהיה,

רכישת דירה
טיפים פיננסים
איך לחסוך כסף לרכישת דירה בצורה נכונה?

עוד שנה בדירה משלנו! איך חוסכים כסף כבר מעכשיו?   כמעט כל אדם מתחיל את חייו הבוגרים בשכירת דירה לבד או עם שותפים, עוזב את הבית ומתחיל חיים עצמאיים. כולנו