כמה עולה גרם זהב?

זהב הינה המתכת המבוקשת ביותר על פני כדור הארץ. הזהב משמש להכנת תכשיטים ופריטי אמנות ויש מי שמשתמשים בו גם לתעשיית הקוסמטיקה ואף המזון כקוריוז לקידום מכירות. הזהב הנוצץ תמיד נתפס בעינינו כמלכותי ואצילי, יקר ערך ונדיר, והפך למשאת נפשם של נשים וגברים כאחד לציון סמל סטטוס ומעמד. אך כמה באמת עולה גרם זהב והאם מומלץ להשקיע בו?

 

הבהלה לזהב

הזהב הינו המתכת האהובה והמבוקשת ביותר על פני כדור הארץ. הזהב נחשב ליוקרתי ומלכותי, סמל לסטטוס ומעמד. גם במיתוסים הרוחניים הזהב נחשב לאידיאל של שלמות רוחנית שצריך לשאוף ולהגיע אליה באמצעות התמרה ושיפור עצמי מתמיד. כבר מן העת העתיקה העריץ האדם את הזהב ועיבד אותו לתכשיטים וקישוטים לבני האצולה הנעלים.

בהלה לזהב

כמה עולה גרם זהב?

מחירו של הזהב מתעדכן מדי יום ביומו. באתר הבית של החברה הישראלית למדליות ומטבעות ניתן לבדוק את שער הזהב בכל זמן ובכל מקום. יחידת המידה המקובלת למדידת זהב הינה אונקיה, יחידת מידה רומאית עתיקה השווה  31.1 גרם. אך תוכלו לגלות גם מה מחירו העדכני ביותר של גרם זהב.

מחירו של הזהב מאמיר כל העת בשל יחסי הביקוש מול היצע אשר תמיד עולים ועולים. הזהב הינו מתכת נדירה יחסית והחוקרים מאמינים כי המכרות המוכרים לנו מתקרבים כבר למיצוי. מסיבה זו מומלץ להשקיע גם בזהב על מנת להבטיח יציבות כלכלית לאורך זמן. לפרטים נוספים היכנסו אל אתר הבית של החברה הישראלית למדליות ומטבעות https://il.israelmint.com/gold-price

 

השקעה בזהב

ההיסטוריה מלמדת אותנו שהזהב הינו אחד המשאבים היציבים ביותר הקיימים. העובדה שהביקוש לו רק עולה עם הזמן ואילו מאגרי הזהב על פני כדור הארץ הולכים ומתרוקנים. כתוצאה מכך ולמרות תנודות שונות לאורך השנים, מחירו של הזהב הינו יציב עם נטייה לעלות בהתמדה לאורך השנים גם בעיתות קשות של משברים ומלחמות. מסיבה זו ממליצים רבים להשקיע גם בזהב, מאחר ובניגוד לחלופות, ערכו כמעט ואינו יורד אף פעם.

זהב

החברה הישראלית למדליות ומטבעות

החברה הישראלית למדליות ומטבעות נוסדה על ידי דוד בן גוריון כדי להנציח אירועים היסטוריים וחשובים בתולדות העם היהודי המתחדש בארצו. מאז ועד היום מנפיק בנק ישראל מטבעות ומדליונים לציון אירועי מפתח בחברה הישראלית ולייצור סדרות אספנות כגון סדרת פרחי ישראל, ציפורי ישראל, דגי ים סוף ועוד.

בחברה הישראלית למדליות ומטבעות ניתן לרכוש בוליונים ומטבעות מישראל ומרחבי העולם, לרכוש מטילי זהב במשקלים שונים מקילוגרם שלם של זהב טהור ועד גרם אחד בודד של זהב.

 

לסיכום

על מנת לדעת כמה עולה גרם אחד של זהב, תוכלו לבקר באתר הבית של החברה הישראלית למדליות ומטבעות ולהתעדכן בכל שעה ובכל מקום. תוכלו גם לרכוש מטילי זהב, בוליונים ומטבעות להשקעה או לצורכי אספנות.

זהב, עלות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אוטובוס ראשית
מדדים וכלכלה
חוזה העסקה – מושגים שחייב להכיר

מזל טוב, התקבלתם לעבודה. כעת עליכם לחתום על חוזה העסקה המפרט את תנאי העבודה שלכם והזכויות להם אתם זכאים. חוזי עבודה מנוסחים לרוב על ידי עורכי הדין של המעסיק בנוסח

ספר ופטיש
עריכת דין
מה קורה במצב של אי עמידה בפירעון הלוואה?

 לעיתים נוטלי הלוואות נקלעים לקשיים כלכליים שלא מאפשרים להם להחזיר אותה במועדי ההחזר שסוכמו מול הגוף שהעניק את ההלוואה. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול להוביל להליכים לא פשוטים בצורת גרירת

משפחות חד הוריות ראשית
כללי
החזרי מס למשפחות חד הוריות

להיות הורה יחיד במשפחה זו לא משימה קלה. אנחנו נדרשים לדאוג לילדים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כאשר כל האחריות רובצת עלינו ואין לנו עם מי לחלוק אותה. לכן