כמה זמן לוקח להוציא ויזה לסרי לנקה ומהן העלויות?

אז… סגרתם טיסה לסרי לנקה? איזה כיף! סרי לנקה היא אכן אחת היעדים המבוקשים ביותר בזמן האחרון, תיירים החלו לקלוט את הפוטנציאל האדיר שבנופים המרהיבים, באיים

השקטים, בקולינריה המתפתחת, הגלים המדהימים עבור גולשים, המקומיים המסבירי פנים, ובעיקר תחושת הרוגע והשקט ששוררת במדינה האי היפייפייה הזו.

אז אם החלטתם לטוס – זו בהחלט החלטה נבונה, אך חשוב שתדעו, שתאלצו להחזיק בויזה (הנקראת גם אשרת כניסה/ שהייה).

ניתן להנפיק את הויזה בכמה דרכים פשוטות, אז אתם בטח שואלים את עצמכם, כמה זמן זה יקח לנו? ומהן העלויות בתהליך של הנפקת ויזה לסרי לנקה? בואו נגלה במאמר שלפנינו.

 

דרישות

אז מה בעצם צריך עבור הוצאת ויזה לסרי לנקה?

אז בשביל להנפיק את הויזה, נצטרך קודם כל להחזיק בדרכון בתוקף של לפחות חצי שנה או יותר מרגע כניסתנו לסרי לנקה, חשוב לבדוק את תוקף הדרכון ובמידת הצורך לחדש אותו לפני הוצאת הויזה.

בנוסף, נאלץ להציג עבור השגרירות גם את כרטיס החזרה שלנו לארץ בכדי להבטיח את שהותנו בסרי לנקה בלי לעבור את תוקף הדרכון שלנו.

 

תהליך הנפקת הויזה

אז כמה זמן יקח לנו להוציא ויזה? ומה כלול בתהליך?

בדרך הפשוטה יותר, נוכל להנפיק בקשה לויזה דרך האינטרנט, זוהי הדרך הבסיסית והראשונית למי שאין עדיין בידיו ויזה לסרי לנקה. בכדי להגיש בקשה לויזה באתר evisa.co.il , נאלץ למלא טפסים אלקטרוניים עם פרטינו האישיים הכוללים: שם מלא, תאריך לידה, מין, לאום, חיסוני קורונה מעודכנים, ואת פרטי הדרכון המלאים  שלכם בכדי לוודא שתעברו את הבידוק בשדה התעופה כראוי. התהליך, כאמור, הינו קליל וקצר ולא דורש מכם יותר מחצי שעה עבודה על מילוי הטפסים.

לאחר הגשת הטופס תגיעו לשלב התשלום, אז מהן העלויות להוצאת ויזה לסרי לנקה?

תופתעו לשמוע, מדובר בעלות נמוכה וסמלית היכולה להתאים לכל כיס, מדובר באגרה על סך 36 דולר שתוכלו לשלם באמצעות כרטיס אשראי בתהליך קצר וקליל באינטרנט,, לאחר תשלום האגרה תקבלו אישור תשלום למייל עם מספר המעיד על הגשת בקשתכם לויזה.

שימו לב! אין זה אומר שבקשתכם התקבלה, את קבלת הויזה המסודרת תקבלו מס ימים לאחר מכן, מומלץ להדפיס את הויזה בכדי להציג אותה בשדה ולהמנע מסיכונים מיותרים.

 

סיכום

אז לאחר שעברנו על תהליך הוצאת הויזה ועל דרישותיכם מטעם המדינה, אנו שמחים שהקלנו עליכם והראנו עד כמה תהליך ההנפקה הוא פשוט, מהיר, ושווה לכל כיס.

מומלץ להעזר באתרים ישראליים שתומכים בעת מילוי הטפסים בשפה העברית, ומלווים אתכם עד קבלת הויזה המיוחלת.

סרי לנקה אמנם יעד מבוקש מאוד, אבל העלויות הנמוכות והזמנים הקלילים רק מחזקים את ביקוש התיירות המתגבר משנה לשנה.

חשוב לזכור שהויזה מוגבלת ל30 יותר ותיירים המעוניינים לשהות יותר, נאלצים להגיש גם בקשה להארכת הויזה.

טיסה נעימה!

חותמת

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח
ביטוחים
הכל על ביטוח ועד הבית

ביטוח ועד בית הוא ביטוח שיש מי שיטען שלא צריך אותו ואם אתם מאלו שטוענים כך, כדאי שתכירו את החוק. מבחינה חוקית, כאשר אדם נפגע במהלך שהותו בבניין מגורים משותף,

מטבעות זהב
מדדים וכלכלה
הקשר בין הביטוחים שלכם למצב הפיננסי

אתם נלחמים לצאת מהמינוס ולחסוך בהוצאות? אתם לא לבד, כמעט כל אזרח במדינת ישראל נלחם על מנת להשיג לעצמו אורח חיים טוב ונוח יותר. אך מתי לאחרונה יצא לכם לבטוח