מורשה או פטור? כך תפתחו עסק עצמאי במדינת ישראל!

הקמה של עסק חדש במדינת ישראל דורשת תכנון מקדים והיכרות עם כל מיני פרטים חשובים שצריך לקחת בחשבון טרם היציאה לדרך. יצאנו לבדוק מה הם כל הדברים שחשוב לדעת וליישם, כדי להגיע בסופו של דבר אל המטרה המיוחלת – הקמת עסק פטור או מורשה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את כל האינפורמציה הדרושה בעניין זה.

 

השלב ה – 1 שעליכם ליישם טרם הקמת העסק: בדיקה של ההתכנות הכלכלית

חשוב מאוד שתעצרו לרגע לחשוב אודות ההכנסה הצפויה לכם. רגע לפני שתתחילו במילוי הטפסים ושליחתם למוסדות שונים, עליכם לבדוק אם העסק שלכם יכול לייצר כסף ואם כן, כמה בערך. הרי העסק שלכם צריך להחזיק לזמן ממושך והוא יוכל להגיע ליעד שכזה רק במידה ויהיו לו הכנסות ורווחים גבוהים.

יפתח עסק עצמאי

השלב ה – 2 שעליכם ליישם טרם הקמת העסק: פנייה אל גורם מקצועי

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל גורם מוסמך שיבדוק יחד אתכם את ההיתכנות הכלכלית. מדובר לא פעם ביועצים מוסמכים ולעיתים בעורכי דין שבקיאים בתחום זה. נציין כי עליכם להביא עמכם כל מיני מסמכים לפגישה שתתקיים אל מול הגורם המוסמך, כדי שזה יוכל לדעת אם עליכם לבצע פתיחת עוסק מורשה או פתיחת עוסק פטור. הדבר ייקבע בסופו של דבר בהתאם לצפי ההוצאות שלכם. שכן, עוסק פטור יכול להרוויח עד כ – 107 אלף ₪ לשנה. מי שעובר את הסכום המדובר יצטרך לבצע פתיחה של תיק מורשה.

 

השלב ה – 3 שעליכם ליישם טרם הקמת העסק: הכנת מסמכים

נציין כי שלב זה מתאים גם למי מכם שבחר לדלג על השלב הקודם (למרות שזה לא מומלץ)ולבצע הליך של פתיחת תיק עצמאי ברשויות. כעת יש להכין את הדברים הבאים:

  • אישור לניהול של חשבון הבנק
  • חוזה שכירות או קנייה של המקום שבו העסק צפוי לפעול
  • צילום של תעודת הזהות שלכם

לאחר מכן, תצטרכו למלא טופס שמציין כי אתם מעוניינים בפתיחה של עוסק מורשה או פטור.

יפתח עסק עצמאי

צריכים הכוונה? כך תעשו זאת נכון

יש מי שמרגישים סחרחורת רק מלשמוע את צמד המילים "מילוי טפסים". שכן, אנשים יודעים שהליכים בירוקרטיים בישראל עשויים להיות מייגעים. אם אתם נמנים מבין אנשים אלו, כדאי שתדעו כי עליכם לפנות אל גורם מקצועי מוסמך ומומלץ. אנו מציעים לערוך בירור ברחבי הרשת אודות מי שעוסק בתחום ומסייע לבעלי עסקים קטנים וגדולים. תוכלו להגיע לבעל מקצוע שכזה לאחר שתקראו חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל. זו הדרך הטובה ביותר להגיע למי שיאפשר לכם לפתוח עסק בקלות.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך פותחים תיק מורשה או פטור, כך שנותר לכם רק להסתייע בגורמים מוסמכים שיקלו על ההליך. נאחל לכם בהזדמנות זו שתקימו עסק מצליח ושתדעו תמיד להסתייע באנשי מקצוע שילוו אתכם בעת הצורך.

יפתח עסק עצמאי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחשבון
טיפים פיננסים
האם שכיר יכול להוציא חשבונית? ואם כן איך?

שוק העבודה מלא בעובדים שמחלקים את זמנם בין עבודה אחת לאחרת. רבים לא מסתפקים במשכורת שמצליחים להרוויח במקום עבודה אחד, ועל כן בוחרים להשתכר מעבודה במקומות נוספים שיאפשרו הגדלה של

אזורים מופשרים
נדל"ן
מה הוא שטח מופשר?

שטח מופשר הוא שטח המיועד על ידי הרשויות המקומיות בו מותרת הבנייה. שטחים אלו מוגדרים בדרך כלל בפקודות ייעוד או בתוכניות ייעוד קרקע, והם קובעים את סוגי המבנים שניתן לבנות,

שלמו מיסים בזמן והמנעו מכניסה לחובות
מיסים
שלמו מיסים בזמן והמנעו מכניסה לחובות

תשלום מיסים היא אחת מהחובות הבסיסיות ביותר של כל אזרח במדינת ישראל, מיד עם שחרורכם מהצבא אתם מחויבים לשלם את המיסים על מנת שלא תגיעו למצב שבו תיכנסו לחובות. המיסים