כיצד לבחור ביטוח בריאות מתאים?

לא פעם אנחנו עומדים בפני בחירות שלא ברור לנו איך בדיוק לבצע. למשל, אנחנו יכולים לקנות בסופר מרקט א' או בסופר מרקט ב', יכולים לקנות רכב מסוג א' או מסוג ב', או לרכוש טלפון נייד מסוג כזה או מסוג אחר. הבחירות האלו בסופו של דבר יוכרעו על סמך כמה וכמה גורמים משתנים, ובמאמר הקרוב נסביר לכם כיצד לבחור ביטוח בריאות מתאים.

 

ביטוח בריאות מתאים – אבל למי?

ביטוח בריאות מתאים הוא עניין אישי לחלוטין, ולמה בעצם הכוונה? ביטוח בריאות שיתאים לאדם מסוים לא בטוח יתאים לאדם אחר, היות והם מביאים איתם מאפיינים שונים, אורח חיים שונה, תקציבים שונים וצרכים שונים. מנקודת המוצא הזאת בדיוק כדאי להתחיל לדבר על הנושא הזה, שכן בחירת ביטוח בריאות מתאים היא בחירה אינדיווידואלית לגמרי.

כדי לבחור ביטוח בריאות מתאים, תצטרכו לחשוב קודם כל על המאפיינים האישיים שלכם: מה המצב הבריאותי שלכם בדרך כלל? האם אתם נוטלים תרופות כלשהן באופן קבוע? האם ידוע לכם על מחלות של קרובי המשפחה שלכם שייתכן ויתפרצו גם אצלכם? האם אתם עובדים במקום עבודה שמסכן את הבריאות שלכם בצורה כזו או אחרת? ככל שתאספו יותר תשובות מראש, ככה תוכלו להתאים לעצמכם ביטוח בריאות שיהלום את הצרכים והרצונות שלכם.

 

סוגי ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא ביטוח שמתחלק לשלושה חלקים בולטים במיוחד:

  1. ביטוח בריאות ממלכתי שניתן לכל תושב מדינת ישראל, ומכסה את השירותים הרפואיים הנכללים תחת סל הבריאות.
  2. ביטוח בריאות של קופות החולים השונות – מדובר כאן על ביטוח בריאות מורחב יותר שמקיף יותר שירותים רפואיים מאשר אלו שמוגדרים בסל הבריאות.
  3. ביטוח בריאות של חברות הביטוח – ביטוחים מקיפים ונרחבים שמכסים חלקים נכבדים ביותר מהשירותים הרפואיים, כולל אשפוזים, ניתוחים, טיפולים בחוץ לארץ ועוד.

 

כחלק מהעניין של בחירת ביטוח בריאות, כדאי לקחת בחשבון את כל האפשרויות שעומדות בפניכם, ולהבין מי מכם מתאימה לכם יותר.

 

רגע לפני שחותמים על החוזה – השוואת ביטוח בריאות

הסוגים השונים של ביטוח בריאות נבדלים זה מזה הן בהיקף שלהם, הן בגוף שמציע לכם אותם לרכישה, הן במחירים שלהם והן בנקודות שוני נוספות. כאשר אתם בוחרים בביטוח בריאות, כדאי לקחת בחשבון את מגוון נקודות השוני האלו, על מנת לא לבצע בחירה אקראית שלא תהלום את הצרכים שלכם.

כדי לפרוש בפניכם את כל הנתונים בצורה מפורטת, ביצוע השוואת ביטוח בריאות הוא רעיון חכם במיוחד. השוואת ביטוח בריאות יכולה לתת לכם את תמונת המצב המלאה באשר לביטוחי הבריאות המוצעים לכם, לאפשר לכם לקבל טווחי מחירים עבורם, להבין מה מכסה כל פוליסה של ביטוח בריאות ועוד.

בהתאם להשוואה, תוכלו לקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לכם באופן אישי. בחרו בחכמה והבטיחו לעצמכם ביטוח בריאות מעולה!

יד מחזיקה כדור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לרכוש דירה
משכנתאות
כמה הון עצמי צריך כדי לרכוש דירה בישראל?

דירה בישראל היא לא משהו שקל לרכוש. מחירי הדיור רק מאמירים בתקופה האחרונה. אמנם יש מקומות בהם חלה האטה קלה בעלייה. אך המחירים לא ירדו ומחיר דירה בישראל נותר כשהיה,

תכנית פרישה
טיפים פיננסים
צעד אחר צעד: כך תפרשו לפנסיה בראש שקט

פרישה היא אבן דרך משמעותית בחיים שעם תכנון ושיקול דעת מדוקדק יכולה להיות תקופה של שמחה והגשמה. כדי לפרוש עם שקט נפשי, חשוב לבנות גישה אסטרטגית, שלב אחר שלב. חשוב