הקשר בין הביטוחים שלכם למצב הפיננסי

אתם נלחמים לצאת מהמינוס ולחסוך בהוצאות? אתם לא לבד, כמעט כל אזרח במדינת ישראל נלחם על מנת להשיג לעצמו אורח חיים טוב ונוח יותר. אך מתי לאחרונה יצא לכם לבטוח את הביטוחים שלכם? חלק נכבד מהמבוטחים בחברות הביטוח השונות משלמות עשרות שקלים מידיי חודש לחינם, נתון מדאיג מאוד אשר יכול להקל עליכם מאוד את ההוצאות החודשיות. ככל שיהיו לכם יותר ביטוחים על שמכם כך הסיכוי שלכם לחסוך כסף באופן ניכר הופך להיות מהותי יותר ויותר. בדיקה וניתוח קצר של תיקי הביטוח תעזור לכם לעשות סדר ולחסוך עשרות ואם לא מאות שקלים מידיי חודש.

מחשבון ותכנון כספים

תבדקו האם יש לכם ביטוח יתר

הדבר הראשון שאתם חייבים לבדוק זה האם קיים לכם ביטוח שהסכום שלו יהיה גבוה יותר מהנכס שאותו הוא אמור לבטח. מדובר בטעות נפוצה מאוד אשר הרבה אנשים עושים אותה ואפילו לא שמים לכך לב, ולכן חשוב מאוד לוודא את הנושא הזה לעומק. במקרה כזה אתם תקבלו את הפיצוי על פי הנזק בפועל ולא על פי ערכו של הנכס על פי  הנייר. על מנת לזהות מקרה מהסוג הזה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע אשר מכיר את התחום על בוריו ויוכל לבדוק את פרטי הפוליסות אל מול שווי הנכסים אשר ברשותכם.

תבדקו האם יש לכם ביטוח חסר

ביטוח חסר הוא בדיוק ההפך מביטוח יתר, במקרה כזה כמו שבטח אתם כבר מבינים ערך הנכס על הנייר נמוך בצורה משמעותית מהערך שלו בפוליסה. הפיצוי אותו תקבלו במקרה של נזק או פגיעה יהיה נמוך בצורה דרסטית מאשר ערכו של הנזק בפועל. כך אתם מפסידים כסף רב ומוצאים את עצמכם מפסידים מכל הצדדים, גם במקרה כזה יהיה לכם קשה מאוד לזהות סיטואציה כזו לבדכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל הסוכן שלכם או אל איש מקצוע אשר אתם סומכים עליו ולבקש ממנו לעשות לכם סדר בתיק הביטוחי שלכם. זה ישפראת המצב הפיננסי (תכנון פיננסי) שלכם באופן ניער.

תבדקו האם יש לכם כפל ביטוחי

הסיטואציה אולי המוכרת ביותר היא סיטואציה שבה אתם מבטחים את אותו הנכס על ידי שתי חברות ביטוח שונות או על ידי שתי פוליסות ביטוח שונות. המחשבה הראשונית היא כי באמצעות כפל ביטוחי תוכלו לקבל גם פיצוי כפול, אך המחשבה הזאת היא מחשבה מוטעת. כל נכס מקבל אך ורק פיצוי אחד על ידי אחת מהפוליסות אשר מכסות אותו, כך שאתם סתם משלמים כסף על שתי פוליסות שונות. באמצעות האתר של הר הביטוח תוכלו לזהות את הפוליסות הכפולות שלכם בקלות ובמהירות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר אך ורק אחת מהן ואת השנייה לבטל כמובן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פגישה
טיפים פיננסים
איך לחפש עבודה בצורה הכי מקצועית בלוח דרושים

לוח דרושים הוא המקום הנכון לחפש בו עבודה בימים אלו. אתרי דרושים פותחים את הדלת למגוון רחב מאוד של משרות, המתעדכנות באופן תדיר ומאפשרים לכם לשלוח קורות חיים למעסיקים בקלות.

נכס
נדל"ן
כסף עושה כסף יעדים חמים להשקעה :

החיפוש אחר אופציות חלופיות להשקעה בסביבה שכולה רווח והצלחה עם ריבית נמוכה מאד מוציאה אותנו לחיפוש אחר השקעות אלטרנטיביות מחוץ לגבולותיה של ישראל. בארצות הברית המוני ישראלים שואפים להגיע, מי