החזר מס שבח

אנשים רבים לא מנצלים את זכותם לבדוק האם מגיעים להם החזרי מס. החזרי מס יכולים להתרחש במגוון רחב של מקרים כמו החזר מס לחיילים משוחררים, החזר מס לבוגרי תואר ראשון, החזר מס שבח ועוד. במאמר זה נתמקד בהחזר מס שבח ונבין איך אפשר לקבל את ההחזר.

כסף מזומן

מה המשמעות של החזר מס?

החזר מס באופן כללי מתייחס לסכום כסף שאדם מסויים יכול לקבל בחזרה ממס הכנסה, בעבור תשלום כספי מס גבוהים יותר ממה שאמור היה לשלם. החזר מס יכול להגיע לסכומים של עשרות, מאות, אלפי ואף עשרות אלפי שקלים, זאת בהתאם כמובן לסוג החזר המס ולזכאות.

 

החזר מס שבח

החזר מס שבח הוא אחת האפשרויות להחזר מס. החזר מס שבח יכול להינתן לאדם שביצע עסקה בנדל"ן ושילם מס שבח או מס רכישה. במקרה זה, ובמידה ושילם האדם סכום גבוה יותר מהנדרש, עשוי להיות זכאי האדם להחזר מס שבח.

 

איך מקבלים החזר מס שבח?

אם בעבר תהליך החזר מס שבח היה תלוי בבירוקרטיה ארוכה וממושכת, הרי שהיום ניתן לעשות את הבדיקה באופן מקוון דרך האינטרנט. חברות שונות ומגוונות כמו גם אתר רשות המיסים מאפשרים בדיקה מקוונת של החזר מס שבח, וחברות מסויימות לא רק מציגות בפניכם את תוצאות בדיקת הזכאות, אלא מטפלות עבורכם גם בהמשך ההליך.

 

חברת Money back

חברת MoneyBack היא אחת החברות האלו. החברה מציעה לבצע עבורכם לא רק את בדיקת הזכאות, אלא גם את שלב מילוי טפסים, מעבר של רואי חשבון מנוסים ובקיאים בחוק על הטפסים, ייעוץ של יועצי מס מקצועיים וגם את העברת הטפסים למס הכנסה כדי שתוכלו לקבל את ההחזר שלכם.

 

כמה עולה בדיקת זכאות וקבלת החזר מס שבח?

דרך חברת Money back אתם משלמים סכום קבוע שעומד על 245 ש"ח בלבד – הזול ביותר בשוק. בתשלום סכום זה תקבלו את ההליך המלא אותו מציעה חברת Money back, והיא מתחייבת לא לגבות אחוזים או עמלה מתוך ההחזר לו אתם זכאים.

נשמע מובן מאליו, לא? ובכן, תופתעו אולי לדעת שחברות אחרות גובות סכומי עמלות של כ-25% מדמי ההחזר המגיעים לכם. בחברת Money back מאמינים שהכסף שלכם שייך לכם, ולכן סכום התשלום עבור תהליך בדיקת הזכאות הוא זהה וקבוע לכולם.

 

אני רוצה לבדוק אם מגיע לי החזר – מה עושים עכשיו?

פשוט מאוד. במידה ואתם מאמינים שמגיע לכם החזר, נכנסים לאתר של חברת Money back, משאירים פרטים ונציג מהחברה יצור איתכם קשר בהקדם.

באתר החברה תוכלו, מלבד ליצור קשר באופן ישיר עם החברה, למצוא מידע נוסף שימושי אודות טפסים חשובים, תהליך החזר המס עצמו וכן עמוד עם שאלות ותשובות נפוצות אודות נושא החזר המס. שיהיה בהצלחה!

בדקו החזרי מס באתר: https://taxes-refund.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החזר פיננסי
מיסים
החזרי מס לאירוע חברה – מה החוק אומר

הפקה של אירועי חברה מכל סוג שהוא, היא חלק בלתי נפרד ממחזור החיים של כל עסק גדול או קטן, במיוחד מפני שכך ניתן לחזק את כל העובדים בעסק ולהביא לידי

כסף ובית
ביטוחים
כל מה שצריך לדעת על ביטוח משכנתא

הבנקים נותנים מדי שנה הלוואות משכנתא בהיקף עצום. כדי להימנע מסיכונים, הבנקים דורשים מהמלווים לרכוש ביטוח על הלוואת המשכנתא. ביטוח המשכנתא מורכב מביטוח חיים עבור הלווים וביטוח מבנה, למקרה שערך

עורך דין לענייני צוואות
עריכת דין
מה חשוב שנבין לפני כתיבת צוואה?

כתיבת צוואה היא משימה חשובה המבטיחה שהנכסים והחפצים שלנו יחולקו על פי רצוננו לאחר שנפטרנו. למרות שזה עשוי להיראות כמו תהליך פשוט, ישנם מספר היבטים מרכזיים שאנשים צריכים לשקול לפני

4  טיפים שיעזרו לכם לבחור רואה חשבון לעסק
עסקים
4 טיפים שיעזרו לכם לבחור רואה חשבון לעסק

כל עסק צריך שיהיה לו רואה חשבון. בכל גודל לרואה החשבון יש חשיבות לעסק שלכם. ההתנהלות הנכונה, ההכוונה, היעוץ והטיפול עבורכם בכל הקשור להתנהלות מול רשויות המס ועוד, לא יכולים