הגדלת הכנסות בגיל השלישי

הגיל השלישי מכונה גם הגיל המבוגר ולפעמים גם גיל הזהב. בגיל זה הכוחות כבר לא כשהיו ומבוגרים רבים עומדים בפני שוקת שבורה: הם לא יכולים לעבוד ולפרנס את עצמם, אך הם גם צריכים יותר כסף ממה שהיו צריכים עד היום. וכל זה קורה לאחר שהם יצאו לפנסיה והם מתפרנסים מקצבת פנסיה זעומה… איך ניתן להגדיל הכנסות בגיל השלישי ומהן האפשרויות הקיימות? ריכזנו לכם כאן מידע בנושא. בואו נתחיל.

 

שוברים חסכונות

כל עוד ויש לכם חסכונות, אתם יכולים לשבור אותם. אין סיבה לשמור כסף רק כדי שיהיה מה להוריש לילדים… אם יש לכם חסכונות והגעתם לגיל מבוגר, נצלו אותם.

 

בודקים את האופציה לקבלת החזרי מס

רבים מאיתנו משלמים מס יקר למרות שאנחנו יכולים להימצא כזכאים בפטור מלא או חלקי מתשלום מיסים שונים. בכל מקרה כדי לבדוק מול נציג את האופציה לקבלת החזר מס. הבדיקה לא עולה כסף והיא עשויה להיות רווחית ולהחזיר לכם כספים ששייכים לכם.

 

משכנתא הפוכה

לאחרונה יותר ויותר אנשים רוצים לקבל מידע על משכנתא הפוכה. מדובר בהלוואה הניתנת לבני שישים ומעלה. ההלוואה ניתנת תמורת שעבוד נכס קיים. המבוגר לא צריך להוכיח הכנסות ויכולת החזר. הוא משעבד את הנכס שלו לגוף המלווה, מקבל את הכסף תמורת הנכס (בין 15 ל-50 אחוז מימון) ורק לאחר הפטירה שלו ההלוואה מסולקת על ידי יורשיו. למשכנתא הפוכה יש יתרונות לצד חסרונות. החיסרון העיקרי הוא הריביות היקרות המוצמדות להלוואה וכך הן מפחיתות באופן משמעותי את ערך הנכס בסופו של דבר.

 

מודל ירושה עצמית

מודל פיננסי יעיל שהצליח לסייע למבוגרים רבים הוא דווקא מודל ירושה עצמית. מודל זה דוגל במימוש הירושה. אין צורך לשמור על הנכס רק כדי שיהיה מה להוריש… במסגרת מודל זה המבוגר מוכר את הנכס שלו, מקבל כסף תמורתו ולמרות המכירה הוא ממשיך לגור בנכס. הוא ממשיך להנות מהדירה הטובה בה השקיע, הוא לא צריך לעבור מיקום ולשנות סביבה. הוא ממשיך לגור במקום האהוב עליו ורק לאחר פטירתו הדירה עוברת לידי המשקיע שהשקיע במודל ירושה עצמית ורכש את הנכס.

 

הכנסה מותאמת

ניתן ללמוד מקצוע אהוב שתמיד חלמתם עליו. משהו שלא מצריך עבודה פיזית וכך תוכלו לעבוד להנאתכם בתחום אהוב. זה יכול להיות כתיבה יוצרת, סריגת פריטי יוקרה, אמנות כלשהיא וכדומה. לא מדובר בכסף גדול אך כן בעיסוק נאה שרווח בצידו.

 

לסיכום

בגיל השלישי גובה ההכנסות יורד בדרך כלל וכדי להגדיל אותן צריך לפעול בתבונה. מי שיש לו נכס משלו יוכל להיעזר במודל ירושה עצמית או משכנתא הפוכה כדי להגדיל את ההכנסות באפס מאמץ. ההמלצה היא להתייעץ עם חברים ובעלי מקצוע ניטרליים, מומחים בתחום שימליצו לכם על עוד אפשרויות המתאימות למצב האישי שלכם.

מחשבון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר ופטיש
עריכת דין
מה קורה במצב של אי עמידה בפירעון הלוואה?

 לעיתים נוטלי הלוואות נקלעים לקשיים כלכליים שלא מאפשרים להם להחזיר אותה במועדי ההחזר שסוכמו מול הגוף שהעניק את ההלוואה. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול להוביל להליכים לא פשוטים בצורת גרירת

מידע בבלוג
How much are the lottery winnings taxed?

If you won the lot you're … lucky! But you must also pay attention to the tax aspects . In fact, starting from 1 January 2012, lottery winnings and lotteries will be taxed if they exceed 500

רחוב ראשי
ביטוחים
ביטוח בניין משותף חובה לכל הוועדים

מי שממלא את תפקיד וועד הבית בבניין משותף יודע היטב שיש לו אחריות לא קטנה. הדברים לא באמת מסתכמים רק בבחירת חברת הניקיון שתהיה אחראית על הברקת הלובי, שכן יש

מעשנות בשרים
כללי
הפנטזיה של כל קרניבור

בשביל קרניבורים אמיתיים, בישול בשר הוא לא רק לצורך הארוחה עצמה, אלא שמדובר בחוויה שלמה בפני עצמה. מדובר בצורת אומנות שדורשת דיוק, סבלנות וכלים נכונים. במהלך השנים הומצאו שלל מכשירים