האם אפשר לקבל החזר מס על מיתוג עסקי?

היום בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות האדירה שיש למיתוג עסקי. בלי מיתוג עסקי העסק שלכם עלול ללכת לאיבוד מול כל המתחרים, לאור הדרך שבה שוק הפרסום מתנהל היום. בנוסף, מיתוג עסקי לא מספיק בפני עצמו, וחשוב לוודא מה האיכות של המיתוג העסקי. לא מעט בעלי עסקים נרתעים ממיתוג עסקי בשל המחיר שלו, אולם לנו יש בשורה טובה עבורכם.

 

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא תהליך שבו אנחנו למעשה מפרסמים את העסק שלנו בצורה חדשה. המיתוג הוא תהליך שמתחיל בתוך העסק פנימה מתוך מחשבה כיצד אנחנו רוצים שהלקוחות יתפסו את העסק שלנו. במהלך המיתוג אנחנו חושבים על קהלים נוספים שיכולים להיות לקוחות שלנו ומגבשים אסטרטגיה כיצד להגיע אליהם.

הליך המיתוג הוא הליך מורכב, ובשנים האחרונות הוא גם קיבל תוספות חדשות בעזרת כלי ניתוח מתקדמים של מידע המאפשרים לנו לבצע פרסום טוב יותר ברשת. לאור זאת את המיתוג כדאי לעשות רק על ידי חברה מקצועית שמתמחה במיתוג עסקי, אולם לדבר הזה יש עלות לא קטנה. עם זאת, בתור בעלי עסקים אתם יכולים לקבל החזר מס על מיתוג עסקי.

 

הכרה במיתוג עסקי בתור הוצאה לגיטימית

בדיוק כמו הוצאות הפרסום לעסק שלכם שעליהן אתם יכולים לקבל החזר מס, כך גם ביחס למיתוג עסקי. היום כולם מבינים שמיתוג עסקי הוא חלק בלתי נפרד מפרסום, ולאור זאת את ההוצאות שלו אנחנו יכולים לרשום בתור הוצאות פרסום. רשויות המס גם הן מכירות בעובדה הזו, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לוודא שאתם רשומים את ההוצאה בתור הוצאה על פרסום.

 

מה חשוב לוודא

כאמור, ההוצאות על מיתוג עסקי יכולות להיחשב בתור הוצאה לגיטימית על פרסום, דבר שכמובן מזכה אתכם בהחזר מס עליהם. מה שכמובן חשוב לוודא הוא שהחברה שאתם עובדים מולה תוכל לספק לכם קבלות שיוכיחו שאכן קיבלתם שירות בתחום הזה. לא מעט חברות פועלות בתחום בצורה לא רשמית, ובמקרה שביצעתן דרכן את המיתוג העסקי לא תוכלו לקבל החזר מס על כך.

 

מה המשמעות המעשית של זה

הדבר החשוב ביותר שאותו אתם צריכים להבין הוא שלמיתוג עסקי יש השלכות אדירות על ההצלחה של העסק שלכם. בנוסף לעובדה שמדובר על הוצאה מוכרת, כדאי לכם לקחת חברה שנותנת שירות איכותי בתחום הזה, גם אם המחיר שאותו היא גבוה יהיה גדול יותר מאשר חברות מתחרות. בסופו של דבר ההוצאה הזו תעזור לכם להגיע לרווחים גדולים יותר בתוך העסק שלכם.

 

לסיכום

מיתוג עסקי הוא הליך חשוב מאוד בכל עסק, אולם הוא יכול להיות הליך עם הוצאות לא קטנות. כיום רשויות המס מכירות בהוצאות הללו תחת הסעיף של פרסום, מה שאומר שאתם פשוט צריכים לוודא שאתם מבצעים מיתוג עסקי דרך חברה מוכרת בתחום.

מחשבון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עסקאות עסקיות
טיפים פיננסים
מהי סליקה בנקאית וכיצד היא פועלת בעסקאות עסקיות?

סליקה בנקאית היא היבט חשוב בעסקאות עסקיות, במיוחד בענף הבנקאות. זה מתייחס לתהליך של הסדרת עסקאות פיננסיות בין בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. במילים פשוטות, סליקה בנקאית היא התהליך שבו בנק

דחיית ספרים
כללי
מהי פסילת ספרים ואיך להתמודד איתה?

כל עסק בישראל מחויב לנהל ספרי חשבונות, במטרה לספק לרשויות המס תמונה מדויקת ומהימנה על ההכנסות וההוצאות של העסק. ליקויים מהותיים ורישום כוזב, עלולים להוביל למצב של פסילת ספרים ולעונשים

מידע בבלוג
HOW PLUS VALUES ARE TAXED

A review of the taxation on stock market transactions was hoped for yesterday by the president of the Council Craxi and was immediately endorsed by some deputies of the independent