5 דרכים לבדוק שהפוליסות וקרנות ההשתלמות שלכם הכי מניבות לכם

בשיטוט מהיר באתר משרד האוצר, תוכלו למצוא מספר בלתי מבוטל של קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה, פוליסות ביטוחי מנהלים, וכן פוליסות חיסכון,

אשר אלו מציעים מגוון רחב של מסלולים.

אז, כיצד תוכלו לבדוק שהפוליסות וקרנות ההשתלמות שבחרתם הכי מניבות? בואו נתחיל.

 

הקדמה

על ידי השוואה פשוטה, של קרנות הפנסיה, השוואת קופות גמל וכן גם פוליסת חיסכון, תוכלו לקבל תמונה מצב ברורה, מי עושה את עבודתו טוב יותר.

 

מנהל ההשקעות

את מסלול ההשקעה שלכם יש להתאים לגילכם ולמטרותיכם. לאחר שבחרתם את המסלול, כעת עליכם לבחור את מנהל ההשקעה, על מנת שזה ינהל את השקעתכם, בצורה הכי טובה, שתניב תשואה גבוה, בסיכון נמוך ובדמי ניהול שאינם גבוהים.

 

תשואה

נבחן את התשואה המצטברת של לפחות 5 השנים האחרונות. ישנה חשיבות רבה לבחון את התשואה לטווח ארוך, זאת מפני שהחיסכון שלכם הוא לטווח הארוך. בשל כך, בוחנים את עבודתו של מנהל ההשקעות, לאורך זמן. בשורה תחתונה, בהשוואת התשואה, מנהל השקעות שמניב תשואה טובה יותר למשך זמן רב, עושה את עבודתו בצורה טובה.

 

סיכון

נבחן את גובה התשואה, זאת מול סטיית התקן, היא הסיכון בהשקעה. כלומר, בתור משקיעים, אנו נרצה כי סטיית התקן תהיה קטנה, ותציג תנודות קטנות. בסופו של יום, אנו נרצה תשואה גבוה, בסיכון מינימלי ככל הניתן.

 

שארפ

נתחיל מהסוף, בתור משקיעים, נעדיף לבחור בהשקעה בעלת מדד שארפ גבוה. ככל שהמספר גבוה יותר, האיכות גבוה יותר. ועכשיו להתחלה.

מדד שארפ, הינו מדד הבוחן את הביצוע של תיקי ההשקעות, ובוחן את עודף התשואה ליחידה של סיכון על נכסי השקעה. מדד זה בוחן עד כמה התשואה מפצה על הסיכון. כאשר אנו עורכים השוואה בין נכסים, הנכס בעל המדד הגבוה ביניהם, מעניק תשואה גבוה יותר, ללא הבדל ברמת הסיכון.

 

דמי ניהול

דמי ניהול הינם השכר המשולם, בעבור ניהול תיק ההשקעות שלכם.

בכל הנוגע לתשלום דמי ניהול, עדיף לכם לשלם את דמי הניהול הנמוכים ביותר שניתן, הדבר יסייע לחסוך לכם כסף רב.

הקריטריונים לקביעת גובה דמי הניהול:

  1. הסכמי מקום עבודתכם – ככל שבמקום העבודה מספר רב יותר של עובדים, כך יתקבלו תנאים טובים יותר. אלו יבואו לידי ביטוי בגביית דמי ניהול נמוכים.
  2. גודל החיסכון – אם צברתם סכום כספי גדול, כך תוכלו להשיג דמי ניהול נמוכים יותר.
  3. איכות – בתי השקעות, אשר נחשבים לטובים ואיכותיים, אינם יורידו את גובה דמי הניהול המבוקשים.
  4. מיקוח – בידיכם נתונה האפשרות למיקוח, זאת על מנת לשלם דמי ניהול נמוכים יותר.
  5. מדיניות ההשקעה – פסיבית או אקטיבית.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף מזומן
מיסים
מה זה מס רכישה?

אם החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון עבורכם לקנות דירה, אתם בוודאי מתרגשים ורוצים לעשות את הדברים בדיוק בהתאם לנהלים. מדובר כאן על אחריות גדולה וברור מדוע גם אתם, כמו רוב

מידע בבלוג
How much are the lottery winnings taxed?

If you won the lot you're … lucky! But you must also pay attention to the tax aspects . In fact, starting from 1 January 2012, lottery winnings and lotteries will be taxed if they exceed 500

תכנון מס
מיסים
כיצד אוכל להפחית את חבות המס שלי?

תשלום מיסים הוא חלק חשוב בניהול הכספים שלך. עם זאת, אם אתה כמו רוב האנשים, אתה רוצה לשלם כמה שפחות מיסים. למרבה המזל, ישנן אסטרטגיות רבות בהן תוכל להשתמש כדי