כמה עולה לעשות ביטוח צלילה ולאיזה פרק זמן כדאי לעשות אותו?

קל להתמכר לתחושה הסוחפת והנעימה של השקט שמתחת לפני המים – דממה רועמת בה הדופק שלכם וקול הנשימות החרישי והקבוע הופכים למקצב מיוחד, מנגינה פרטית רק שלכם המלווה בהרמוניה מראות מרהיבים שמי שלא חזה בהם בעצמו, לא יבין. נשמע מסקרן? לפני שאתם עוטים על עצמכם את חליפת הצלילה וקופצים למים, כדאי שתעשו ביטוח מתאים.

 

ביטוח צלילה – מה זה כולל?

צלילה נחשבת לאחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב מי שנמצאים בחופשה על קו החוף ויש מי שבוחרים את היעד הנחשק, בהתאם לאתרי הצלילה שהוא מציע. בין אם אתם מתכוונים להתנסות בחוויה המרגשת בפעם הראשונה או שמא אתם צוללים ותיקים, אתם ודאי יודעים כי נוסף להכנות כמו רכישת ציוד מתאים ותכנון האטרקציות שמסביב, עליכם לרכוש ביטוח מיוחד.

ביטוח צלילה הוא ביטוח שמכסה את הפעילות הזו, שמעצם היותה מתחת למים, שונה בתכלית מכל פעילות אחרת שתתנסו בה במהלך החופשה ועל כן מדובר במוצר חובה שאין לחסוך בו. הביטוח יכסה אתכם במקרה של תאונות צלילה לא עלינו, בהן תידרשו לקבל טיפול רפואי, לרבות מצבים הדורשים חילוץ והצלה והן הוצאות נלוות שתצטרכו לכסות כמו הארכת השהות, נזק לציוד וכיו"ב.

ביטוח צלילה

לאיזה פרק זמן כדאי לעשות ביטוח צלילה?

ביטוח צלילה הוא מוצר חובה לכל מי שמתכוון להתנסות בספורט זה, בין אם מדובר בחופשה בחו"ל או צלילה בארץ. האמינו לנו, אתם לא רוצים חלילה להגיע למצב בו תידרשו להפעיל את הביטוח ולגלות שאין ברשותכם אחד מתאים – מדובר בהוצאות כבדות שיגבו גם מחיר נפשי לא קטן.

באשר לתקופת הביטוח, עליכם לבחון האם מדובר בהתנסות חד פעמית, כמו למשל קורס צלילה (אז תוכלו לרכוש ביטוח צלילה שבועי), או שמא מדובר בתחביב שאתם מתכוונים לעסוק בו פעמים נוספות במהלך השנה, אז תמורת סכום סמלי כדאי לשדרג את הביטוח ולרכוש ביטוח צלילה שנתי שיאפשר לכם ליהנות מהחוויה בראש שקט.

 

כמה עולה לעשות ביטוח צלילה?

עלות ביטוח צלילה נגזרת מכמה פרמטרים כמו תקופת הביטוח, היקף הכיסוי והרחבות שונות, אך אם נשווה את העלות לתקופת הביטוח – מדובר במחיר פעוט לשלם, גם במקרה של ביטוח לתקופה קצרה בלבד, שהוא באופן טבעי יקר יותר פר יום לעומת ביטוח לתקופה ארוכה (ביטוח צלילה שנתי). ובכל זאת, אם נדבר מספרים – ביטוח צלילה לשבועיים יעלה כ-135 ₪ (פחות מ-10 ₪ ליום) ואילו ביטוח צלילה שנתי יעלה כ-230 ₪ בסך הכל.

לסיכוםּ, צלילה היא חוויה מסקרנת, מיוחדת ובלתי נשכחת – בין אם מדובר בפעם הראשונה או בפעם המי יודע כמה… אבל מנוסים ככל שתהיו, דבר אחד בטוח – לא צוללים בלי ביטוח. איך אומרים? העיקר הבריאות, אז תשמרו על עצמכם ותצללו בראש שקט.

ביטוח צלילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מפתחות
משכנתאות
זכאות למשכנתא בתנאים מיוחדים

סקרנים לדעת האם אתם זכאים למשכנתא מטעם המדינה? במאמר זה נסביר מהי זכאות למשכנתא, מהם היתרונות שלה ולמי היא מיועדת. מהי זכאות למשכנתא? מדינת ישראל מעוניינת לסייע לאזרחי המדינה לרכוש

מהיר ועצבני איך בוחרים קסדת שטח
כללי
מהיר ועצבני: איך בוחרים קסדת שטח?

רוכבי שטח? המאמר הזה בול בשבילכם. קבלו טיפים מדהימים לבחירת קסדת השטח המושלמת בשבילכם, כזאת שגם תהיה נוחה, גם מאווררת והכי חשוב, תגן עליכם.   הייחוד של קסדת שטח קסדות

איש יעוץ
מדדים וכלכלה
מה ההבדל בין יועץ עסקי ליועץ פיננסי?

כיום, ניתן למצוא בישראל ענפים רבים הקשורים לייעוץ, ביניהם תוכלו למצוא ייעוץ בענייני השקעות, ייעוץ כלכלי וכמובן גם ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי. בין סוגי העסקים הרבים שיש בארץ, אלו השולטים

רחוב ראשי
ביטוחים
ביטוח בניין משותף חובה לכל הוועדים

מי שממלא את תפקיד וועד הבית בבניין משותף יודע היטב שיש לו אחריות לא קטנה. הדברים לא באמת מסתכמים רק בבחירת חברת הניקיון שתהיה אחראית על הברקת הלובי, שכן יש