איך לממש זכויות בביטוח נסיעות לחו"ל

נסעתם לחו"ל ולפני זה עשיתם ביטוח? קרה לכם משהו תוך כדי השהייה בחו"ל ואתם רוצים לנסות לממש את הזכויות שלכם? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים איך עושים זאת, האם יעשו לכם בעיות בנושא והאם יש דרך פשוטה יותר לפעול בנידון. זקוקים לעזרה? התשובות במאמר שלפניכם.

 

האם מגיע לכם החזר?

עוד לפני שתנסו להבין האם חברת הביטוח מנסה להתחמק ממה שהיא חייבת לתת לכם או לא, אתם צריכים לבדוק האם מגיע לכם החזר. כלומר, אם בסך הכול עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי שאינו כולל פיצוי בגלל ביטול טיסה או החזר בגלל אובדן ציוד, הרי שלא בטוח שתקבלו את ההחזר שעליו אתם חולמים. מצד שני, אם עשיתם את הביטוח הכי נרחב שאפשר ואם מה שקרה לכם באמת נכנס להגדרה של אחד מאותם הסעיפים – הרי שמגיע לכם פיצוי וכיסוי בגין הנזק הנגרם לכם.

 

איך תוכיחו את מה שקרה?

בין אם מדובר על מזוודה שלא הגיעה ובין אם מדובר על טיפול רפואי שקיבלתם בחו"ל, שילמתם עליו וכעת אתם רוצים לקבל בגינו החזר, אתם צריכים להוכיח את מה שקרה. לכן, לכל אורך הדרך בטיול, אם קיבלתם קבלות או טפסים שונים, אנחנו מקווים שהשכלתם לשמור עליהם. העניין הוא שבדרך כלל יהיה צורך להוכיח לחברת הביטוח שאכן מה שאתם טוענים שקרה לכם – קרה במציאות. אם לא תוכלו להוכיח זאת, איך חברת הביטוח תדע שמה שאתם טוענים הוא אכן אמת?

 

פונים אל חברת הביטוח

לכל חברת ביטוח יש נהלים מעט שונים בכל מה שקשור למימוש זכויות בביטוח נסיעות. לכן חשוב שתפנו אישית אל חברת הביטוח שלכם, תציגו את הדברים ותנסו להבין מה עליכם לעשות. האם אתם צריכים להגיש תביעה בעזרת עורך דין? או שאולי בשלב הראשוני זה שתשלחו כמה מסמכים בודדים זה מספיק? חשוב לזכור: מה שמתאים לחברת ביטוח אחת לא תמיד מתאים גם לחברות ביטוח אחרות. לכן שווה לבדוק את הנושא הזה לעומק, כי אם תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם כמה שיותר מהר, למה לסבך את הדברים?

 

האם אתם צריכים עורך דין?

ברוב המקרים כלל לא יהיה צורך בעורך דין, כי אם חברת הביטוח התחייבה לתת לכם פיצוי או כיסוי מסוים, היא פשוט תעשה זאת. מצד שני, כולנו מכירים גם את הסיפורים על אותם אנשים שלא הצליחו לקבל מחברות הביטוח את הכיסוי שהגיע להם ובסופו של דבר הם נאלצו לתבוע. לכן כדאי לדעת שהאפשרות הזאת קיימת, ואם אתם חייבים לתבוע כדי לקבל את מה שמגיע לכם, רצוי שתבחרו עורך דין רציני. בסופו של דבר, אם תוכיחו שאכן מגיע לכם החזר, חברת הביטוח תשלם ותקבלו את כל הפיצויים שמגיעים לכם.

עריכת דין ומשפט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רחוב ראשי
ביטוחים
ביטוח בניין משותף חובה לכל הוועדים

מי שממלא את תפקיד וועד הבית בבניין משותף יודע היטב שיש לו אחריות לא קטנה. הדברים לא באמת מסתכמים רק בבחירת חברת הניקיון שתהיה אחראית על הברקת הלובי, שכן יש

עבודה בקנדה
כללי
מה כרוך בקבלת אשרת עבודה בקנדה לישראלים?

קנדה היא יעד פופולרי עבור ישראלים המעוניינים לעבוד בחו"ל. עם כלכלה חזקה, תרבות מגוונת ורמת חיים גבוהה, קנדה מציעה הזדמנויות רבות לאנשי מקצוע מיומנים. עם זאת, לפני שישראלים יוכלו לעבוד

הליך בוררות
עריכת דין
מה העלות של הליך בוררות לעומת הליך משפטי?

כאשר מתגלע סכסוך משפטי בין שני צדדים, בין אם מדובר ביחידים או תאגידים, ישנן מספר דרכים ליישב את המחלוקת. שתי האפשרויות הנפוצות ביותר הן פנייה להליך משפטי בבית המשפט, או