אופק המרכז לזכויות בע"מ -אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה הוא רכיב משמעותי בקרן הפנסיה, ואשר נועד להבטיח קבלת תשלום במידה והמבוטח אינו יכול לכלכל את עצמו. במאמר הבא נסביר כיצד רוכשים ביטוח אובדן כושר עבודה, כיצד לממש את הפוליסה בעת הצורך ומה חשוב לדעת בנושא בכללותו.

אובדן כושר עבודה – מהו?

רכישה של ביטוח היא חיונית, ובפרט בכל הקשור לביטוח אובדן כושר עבודה. אובדן כושר עבודה הינו רכיב בתוך הפוליסה, אשר נועד להבטיח כי במידה והתרחשה תאונת עבודה מחוץ לשעות העבודה, במהלך יום העבודה או במסגרתו, יוכל המבוטח לקבל קצבה חודשית, בהתאם למצבו הפיזי והנשי ובאם אכן הוכח כי נפגמה באופן ממשי היכולת לעבוד ולכלכל את עצמו, ואת בני משפחתו. מדובר ברכיב משמעותי בפוליסת הביטוח אשר מגן על המבוטח רק באם הוכח כי הוא איננו יכול לעסוק במקצועו באופן מלא, או בשל מחלה אשר הייתה ידועה לחברת הביטוח. יחד עם זאת, במידה והמבוטח החליט לעסוק במקצוע אחר, הקצבה תבוטל,ואילו במידה ומדובר באובדן כושר עבודה כתוצאה מהמחלה, ניתן לקבל קצבה עד חמש שנים לכל היותר. בעת רכישה של ביטוח אובדן כושר עבודה, ישנה חשיבות לבדיקת היקף הפיצוי הכספי אותו תקבלו, בעת הצורך ובאם אכן תצטרכו.

איש חולה

כיצד ניתן לממש פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה?

אובדן היכולת לעבוד מהווה אתגר משמעותי בעבור מבוטחים, הן בשל העלויות הכלכליות הגבוהות והן בשל אי היכולת לכלכל את עצמו, ואת בני משפחתו. תהליך של תביעה אל מול חברת הביטוח הנוגע למימוש אובדן כושר עבודה הינו תהליך מורכב, וזאת בשל ריבוי המסמכים אשר אותם יש להמציא לצורך הגשת תביעה לביטוח לאומי: חוות דעת רפואיות, מסמכים רפואיים מאשפוז ושחרור מבית חולים, כמו גם אישורים רלוונטיים המתייחסים למצב הרפואי. לאחר הנפקת המסמכים הרלוונטים, יש להתחיל בתהליך תביעה, בליווי של חברה מקצועית, לצורך ייעול התהליך וקבלת הפיצוי הכספי במלואו. באמצעות אופק המרכז לזכויות בע"מ תוכלו לממש את זכותכם המלאה לקבלת פיצוי בעבור אובדן כושר עבודה, בשקיפות מלאה ועם שימת דגש על קיצור התהליך עד מידת האפשר.

אופק המרכז לזכויות בע"מאובדן כושר עבודה

אופק המרכז לזכויות בע"מ הוקם מתוך רצון לתת מענה למבוטחים אשר ניצבים בפני התמודדות אל מול המוסד לביטוח לאומי, וכן חברת הביטוח. במסגרת יצירת קשר עם החברה תוכלו להבטיח כי תהליך התביעה יתנהל בשקיפות ובאדיבות. באמצעות נציגי החברה אשר מתמחים בתחום, אופק המרכז לזכויות בע"מ חוות דעת ימלא בעבורכם את כל המסמכים הרלוונטים, תוך שימת דגש על חוות דעת מקצועית.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לקנות בית מתחת לגיל 30 - חלום או מציאות
נדל"ן
לקנות בית מתחת לגיל 30 – חלום או מציאות?

אם אתם מתחת לגיל שלושים ומצאתם את עצמכם חשובים על העתיד הכלכלי שלכם אתם במקום טוב. אין גיל צעיר מדי להתחיל להבין בכסף. בכל גיל תוכלו ללמוד, להשכיל ולהקנות לעצמכם

חייל
מדדים וכלכלה
מדרגות מס לחיילים משוחררים

אחרי שנות שירות הצבאי, מעטות או רבות ככל שיהיו, צבא ההגנה לישראל והמדינה מנסים להעניק לחיילים המשוחררים שלה, שהעניקו להם ממיטב זמנם, מגוון הטבות וזכויות. זאת על מנת להפוך את

לדייר
נדל"ן
שיקולים לקחת בחשבון לפני קניית דירה

רכישת דירה היא אבן דרך משמעותית בחייו של האדם, במיוחד במדינה כמו ישראל בה נדל"ן מחזיק בערך רב. עם זאת, תהליך רכישת הנכס יכול להיות מכריע, ויש מספר גורמים חשובים