לייקים לאינסטגרם בדף העסק – האם זה שווה את ההוצאה?

פרסום ושיווק העסק שלנו הוא צעד בסיסי בדרך לפריחה כלכלית וצבירת מעגל לקוחות קבוע ונאמן, כאשר עסקים רבים, גדולים וקטנים כאחד, מתחילים להבין כי זירת הפרסום המודרנית מתמקדת בעיקר ברשתות

החברתיות ובמיוחד באפליקציית האינסטגרם הפופולארית.

במאמר זה נברר האם עלויות התפעול של הדף שלנו אכן שוות את ההוצאה

 

פרסום ושיווק – הצעד הראשון לעבר ההצלחה

המציאות הכלכלית המורכבת של ימינו ובמיוחד התחרות הקשה בשוק, הביאו יחדיו למצב בו ניהול שוטף של העסק הפך לפעולה מאתגרת למדי, זאת עוד מבלי להיכנס לתהליכי פריחה והתפתחות כלכלית של העסק. לצד המורכבות והאתגרים הרבים, נראה שישנה פעילות בסיסית אחת, עליה לא ניתן לוותר – פרסום ושיווק העסק.

בין ברשותכם עסק קטן ומשפחתי ובין אם מדובר באימפריה המגלגלת מיליוני שקלים, עליכם יהיה לפעול לשיווק ופרסום העסק שלכם, במטרה להגיע לקהל רחב ומגוון, שיהפכו עם חווית הקנייה והזמן החולף ללקוחות קבועים ונאמנים.

 

פרסום העסק באינסטגרם

דרכי השיווק והפרסום הן רבות ומגוונות, כשלמעשה מדובר בעולם משתנה ומתחדש ללא הפסקה, במטרה ליצור עניין ותחושות חיוביות אצל הלקוחות. כך, בעידן הטכנולוגי והדיגיטלי שלנו, עולם הפרסום והשיווק התאים את עצמו במהירות מפתיעה למקום בו כולנו נמצאים – הרשתות החברתיות.

מחקרים רבים מראים כי הישראלי הממוצע מבלה לפחות כ – 3 שעות ביום ברשתות החברתיות, זאת מלבד הזמן הנוסף אותו הוא מקדיש לגלישה כללית במרחבי האינטרנט. עובדה זו, בשילוב המציאות בה חווית הקניות הפכה אף היא לדיגיטלית, מהווה כר פורה לעסקים, רשתות וחברות שונות לפרסום ושיווק המוצרים שלהם ובייחוד באפליקציית האינסטגרם הפופולארית, המונה כיום למעלה מ – 1 מיליארד משתמשים ברחבי העולם.

 

לייקים באינסטגרם

אפשרויות הפרסום וההגעה לקהל לקוחות רחב ומגוון הטמונה באינסטגרם היא רבת פוטנציאל, אך למעשה לא די בפתיחת דף עיסקי נחמד ומעוצב, אלא יש לדאוג לתפעולו השוטף בכדי שאכן יגיע לתפוצה רחבה ככל האפשר של משתמשים.

מלבד העלאת תכנים מעניינים ומיוחדים באופן שוטף, ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן להזניק את הדף העסקי שלנו קדימה, ביניהן – קניית לייקים באינסטגרם. בין הפרמטרים המשפיעים על תפוצת דף האינסטגרם שלנו נמצאים מספר העוקבים והלייקים בעמוד ולכן, מדובר בהשקעה מניבה ובעלת השפעה מידית.

 

האם מדובר בהוצאה משתלמת?

כמו תחומים רבים אחרים, גם עולם השיווק והפרסום ההכרחי לעסק שלנו כרוך בהוצאות שונות, היכולות אף להגיע לאלפי שקלים ויותר בחודש. לפיכך, חשוב שנדע לסנן ולבחור את הפרסום האפקטיבי ביותר, באופן שיהיה משתלם מצד אחד ובעל תוצאות מוכחות מצד שני.

אם בוחנים את תופעת רכישת הלייקים באינסטגרם, ניתן לעמוד על שני יתרונות מרכזיים על פני שיטות פרסום אחרות:

  • עלויות נמוכות – מדובר על הוצאה שיכולה להגיע לכל היותר ל – 500 ₪, כשפעמים רבות ניתן למצוא חבילות ומבצעים משתלמים במיוחד.
  • תוצאות מידיות – את חבילת הלייקים שרכשתם תקבלו באופן מידי ואוטומטי לחשבון שלכם, כשניתן לבחור כיצד לחלק את הלייקים בין התכנים השונים בעמוד האינסטגרם.

 

רשת חברתית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דירוג האשראי
טיפים פיננסים
חוק נתוני אשראי

מאז שנת 2016, חוק נתוני האשראי קיים בארץ ישראל והוא נועד למטרת הערכת סיכוני אשראי, בין היתר. כשאדם מעוניין לקבל הלוואה, הוא בעצם צריך להוכיח שהוא יכול לעמוד בהחזרים שלה.

חתימה על חוזה
עריכת דין
פינוי שוכר מהנכס – כל מה שצריך לדעת

בעלי דירה רבים נתקלו לפחות פעם בחייהם בדייר שמסרב לפנות את הדירה, אם זה בגלל סכסוך או בגלל בעיה כלכלית. המאמר הבא יסביר לכם על התהליך של פינוי שוכר מנכס

האם כדאי למשוך כספים מקופות גמל

חיסכון פנסיוני בקופת גמל הוא ככל הנראה החיסכון הגדול ביותר אותו ננהל בטווח חיינו, וחשוב להבין לעומק את כל המשתמע מכך. משיכת כספים מקופות גמל היא אינה דבר פשוט, והינה