הר הביטוח – שווה לכם לבדוק את זה!

ביטוחים הם חלק מהחיים המודרניים של כולנו, שכן אם לא נהיה מבוטחים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בסיטואציה לא פשוטה. אם, לדוגמא, אתם נוסעים לחו"ל ועוברים תאונה קשה, איך תוכלו לממן את הטיפול הדרוש לכם אם לא יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל? ומה עושה אדם שיודע שיש תרופה למחלה הנדירה שממנה הוא סובל אך אין לו ביטוח לתרופות שאינן בסל התרופות של המדינה? לכל אותם מצבים יש לנו פתרון נפלא: ביטוחים ועוד ביטוחים. הבעיה היא שהיום יש כל כך הרבה מוצרי ביטוח שונים, עד כי רבים מאיתנו למעשה עושים ביטוחים כפולים מבלי שנהיה בכלל מודעים לכך. תוהים איך זה קורה? פשוט מאוד: נסו להיזכר בפעם האחרונה שבה ישבתם במשרד שלכם והגיע סוכן ביטוח במטרה לשכנע אתכם לעשות ביטוח כזה או אחר. הוא בוודאי הצליח לשכנע אתכם, חתמתם ומאז אתם משלמים, בלי בכלל לדעת על מה. אם חשבתם לרגע שאתם היחידים שזה קורה להם, כדאי שתדעו שזה לא מדויק, כי רבים וטובים בארץ משלמים על ביטוחים כפולים ועל סעיפים זהים במספר פוליסות שונות.

 

מה כדאי לעשות?

כמובן שאין שום היגיון במצב שבו אתם משלמים על אותם הסעיפים בכמה ביטוחים שונים, מה שמסביר מדוע צריך לעשות סדר בדברים. חשוב שתבינו: יש אנשים שאצלם המצב כל כך קיצוני, עד כי הם מוצאים את עצמם משלמים אלפי שקלים מיותרים בשנה! לכן כדאי שתכירו את היוזמה הנפלאה שעונה לשם "הר הביטוח", שכן בעזרת היוזמה המופלאה הזאת תוכלו להבין איפה עומדים הדברים. כל שעליכם לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם והר הביטוח כבר יבדוק עבורכם בצורה יעילה ומהירה על מה אתם משלמים. העניין הוא שלפעמים ריבוי מוצרי הביטוח שמוכרים לנו מוביל לכך שאנחנו בכלל לא זוכרים על מה אנחנו משלמים. לכן הר הביטוח זה פתרון נהדר כי כך תוכלו לדעת מה המצב שלכם כיום ובהתאם לכך תוכלו להחליט מה אתם עושים. יש אנשים שיחליטו לבטל ביטוח מסוים ואילו אחרים יחליטו לבטל רק כמה סעיפים מפוליסת הביטוח, אבל מה שברור זה לפני הכול אתם צריכים להבין מה המצב הנוכחי שלכם.

 

כסף תלוי על אטבים

 

 

תוך כמה זמן תקבלו את המידע?

כאשר מדברים על הר הביטוח מדברים על שיטה מודרנית, יעילה ומהירה מאוד. זה אומר שמהרגע שבו תשאירו את הפרטים שלכם במקום הזה, מהר מאוד תוכלו לקבל את התשובות ולהתחיל לעשות שינויים במוצרי הביטוח שיש לכם. אתם תראו, בין היתר, שאפילו אם תחליטו לחסוך את הכסף שעד היום שילמתם לחברת ביטוח כזו או אחרת, החיסכון יהיה לא מבוטל בכלל! זה לא משנה אם תבחרו להשתמש אח"כ בכסף הזה לטיול בחו"ל, לשיפוץ בבית או לכל דבר אחר שתרצו, כי מה שבטוח זה שתוכלו ליהנות ממנו במקום לתרום אותו לחברות הביטוח השונות. יש מקרים שבהם התוצאות שמראה לנו הר הביטוח דווקא מעידות על כך שאין לנו ביטוחים מיותרים או כפולים, אך האמת היא, שאלה הם המקרים הנדירים. אם בעבר היה צורך לפנות לכל חברת ביטוח שבעבר הייתם מבוטחים בה כדי לוודא כמה אתם משלמים לה ועל מה, הרי שהיום זה הרבה יותר פשוט. הר הביטוח עושה את הבירור הזה עבורכם, אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן שתפסיקו לשלם כל כך הרבה כסף בשנה על ביטוחים מיותרים, כפולים ולא נחוצים, ואין ספק שהר הביטוח זו הדרך לעשות זאת.

מעוניינים לחסוך כסף נוסף? באמצעות החזרי מס ניתן לחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה. לכתבה המלאה

 

לפרטים ומידע נוסף: https://harhabituach.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מפתחות
משכנתאות
זכאות למשכנתא בתנאים מיוחדים

סקרנים לדעת האם אתם זכאים למשכנתא מטעם המדינה? במאמר זה נסביר מהי זכאות למשכנתא, מהם היתרונות שלה ולמי היא מיועדת. מהי זכאות למשכנתא? מדינת ישראל מעוניינת לסייע לאזרחי המדינה לרכוש

האם כדאי למשוך כספים מקופות גמל

חיסכון פנסיוני בקופת גמל הוא ככל הנראה החיסכון הגדול ביותר אותו ננהל בטווח חיינו, וחשוב להבין לעומק את כל המשתמע מכך. משיכת כספים מקופות גמל היא אינה דבר פשוט, והינה