גרמניה או אמריקה: הקרב על יעד ההשקעה החם ביותר

משקיעים רבים נותרים חסרי אונים אל מול הבחירה בין השקעה ברכישה של נכס נדל"ן בגרמניה או בארה"ב. אנחנו כאן בכדי ליישב את הסוגיה אחת ולתמיד – איזו השקעה היא הטובה ביותר.?

השקעה בארה"ב – מה חשוב לדעת?

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הובילה מזה שנים ארוכות את טבלת הביקוש של משקיעים לצורך רכישה של נכס נדל"ן, זאת לאור מחירי הדיור הנמוכים מאוד אשר אפשרו לבצע השקעה גם בסכומי כסף נמוכים יחסית. אולם, אנו עדים לכך  שארה"ב הופכת לסגור יותר ויותר כלפי משקיעים זרים, זאת לאור מדיניות מיסים חדשה אותה מנהיג הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ. מאז כניסתו לתפקיד בשנת 2006, עלו המיסים בגין רכישה של נכסי נדל"ן כמו גם מיסים ממשלתיים נוספים, מה שמייקר במאות אחוזים את הרכישה. בנוסף, אנו עדים לעצירה בתנופת הבנייה בערים המרכזיות במדינות השונות בארה"ב, זאת לאור מדיניות אכיפה נוקשה של ארה"ב כלפי מהגרים, אשר מהווים כוח אדם משמעותי ביותר בכל הקשור לבנייה. על כן, אם אתם כעת בודקים אפשרות לרכישה של נכס נדל"ן בארה"ב עליכם לקחת בחשבון כי המיסוי הוא גבוהה מאוד כמו גם בירוקרטי, ועל כן מדובר ביעד מאתגר מאוד בעבור משקיעי נדל"ן רבים.

ידיים ובית

 

השקעה בגרמניה – מדוע היא נחשבת ליעד החם ביותר?

גרמניה מהווה בשנים האחרונות את היעד החם ביותר להשקעות, זאת לאור מדיניות כלכלית אשר מעודדת השקעה של משקיעים זרים. המדיניות הזו מתבטאת בין השאר בהפחתה של רגולציה, קידום מהלכים כלכלים כמו גם מיסוי נמוך מאוד. גרמניה היא מעצמה כלכלית רבת עוצמה, והיא נחשבת כיום למנהיגה הבלתי מעורערת של האיחוד האירופי, זאת בשל יציבות הכלכלה, תנאי רווחה יוצאי דופן כמו גם איכות חיים מצוינת בעבור המתגוררים בה. בנוסף, ישנה עלייה משמעותית בתנופת הבנייה בערים מרכזיות, כאשר יש לקחת בחשבון כי רוב תושבי המדינה מתגוררים בשכירות ולא רוכשים דירות, מה שמעניק למשקיעים קרקע בטוחה למדי אשר בה יש תמיד ביקוש למגורים בשכירות, תחת תנאים מסוימים. על אף כי מדובר בהליך קל יחסית, חשוב לבצע רכישה של נכסי נדל"ן רק באמצעות חברה מקצועית.

רכישה של נכסי נדל"ן בגרמניה בליווי של חברת נדל"ן גרמניה

על מנת לבצע רכישה של נכס נדל"ן מניב ובעל פוטנציאל לתשואה גבוהה חשוב לעבוד עם חברה מקצועית אשר תספק ליווי משפטי ואישי לכל אורך הדרך, כך שההשקעה הזו אכן תהיה נכונה ומותאמת לצרכים. חברה מובילה בתחום היא חברת נדל"ן גרמניה, אשר מאפשרת למשקיעים לבצע השקעה מותאמת אישית בתנאים נוחים כולל מימון של בנק גרמני מוביל, עד 90% מעלות הנכס. מדובר בהזדמנות שיש לנצל אותה בהקדם, ועל כן אתם מוזמנים להיכנס לאתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il לקבלת מידע נוסף.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוחים
ביטוחים
אילו ביטוחים נדרשים לדירה?

בישראל ישנם מספר סוגי ביטוחים הנדרשים לבעלי דירות ולשוכרים. ביטוחים אלו יכולים לסייע בהגנה על אנשים ומשפחות מפני אובדן כספי במקרה של גניבה, שריפה או נזק אחר לדירה ולרכוש האישי.

זכוכית מגדלת על מסמך
עריכת דין
מיסוי בחקירת רשלנות רפואית

מקרה של רשלנות רפואית כרוך במצב בו איש מקצוע רפואי, כמו רופא, לא הצליח לפעול על פי הסטנדרט הראוי של הטיפול כלפי המטופל בעת מתן טיפול או טיפול רפואי, ובכך

כפל ביטוח
ביטוחים
מה קורה במצב של כפל ביטוחי?

כפל ביטוחי מייקר את עלויות הביטוח באופן משמעותי, למרות שהוא לא מעלה את גובה התשלום שהמבוטח יקבל מהביטוח. מצבים של כפל ביטוחי עלולים להתרחש אצל כל אחד שלא עורך סדר